![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har læst kommentarer fra folk sige sin udgangen af mus osv. Er det rigtigt?! they're virkelig droppe brugen af en mus og kun goin berøringsskærmen ..? Sikkert ikke, alle ville være nødt til at købe nye skærme .. TV-skærme vil ikke støtte det. Og hvad med spil?! Med en mus .. Jeg håber du vil fortælle mig sin en dodgy rygte, og at du kan bruge en mus samt en tablet ...
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er et rygte. Der mest sandsynligt vil være en version af det (for tabletter), der er touch kun (ingen markøren / mouse drivere), men der vil være mus i lang tid endnu.
| |||
| |||
| Åh gudskelov for at .. Ville det være muligt ved du at vedhæfte en tablet type ting, og bruge den til at styre det samt musen?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Nå kan du få et touch pad ting, som disse. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg spose jeg tænkte mere som en faktiske skærm, så på touch pad du gerne se, hvad du gør ..
|
| |||
| |||
| Åh, jeg tror du kan få gennemsigtige touch puder, at du kan placere over skærmen. I dunno hvor store de kommer, men jeg ved, du kan få dem til at slå EEE PC's i en tablet, så jeg ville have troet du kunne få dem til større skærme også. |
|
| |||
| |||
| Ah cool, jeg vil kigge på.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| IPod Touch | evilfantasy | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 27 oktober 2009 16:32 |
| Jailbreaking min iPod Touch? | Haun | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 27 februar 2009 15:02 |
| HTC Touch / Sprint | mpenney | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 4 november 2008 15:52 |
| Min Touch Pad er blevet deaktiveret | alf314888 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 19 januar 2008 14:31 |
| HP berøringsskærmen PC med en indbygget web-cam | GPRS | General Hardware Chat | 1 | 12 november 2007 18:15 |
| Thread Tools | |
| |