![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen lukenut kommentteja ihmiset sanovat sen loppuun hiirillä jne. Onko tämä totta? he todella pudottamalla käyttää hiirtä ja vain menossa kosketusnäyttö ..? Varmasti ei, kaikki olisi ostettava uutta seuraa .. TV-ruuduissa ei tue sitä. Entä pelaamista? Ilman hiirtä .. Toivon sinun kerro A konstikas huhu, ja että voit käyttää hiirtä sekä tabletti ...
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on huhu. Ei todennäköisesti tulee versio siitä (pillereiden), joka koskettaa vain (ei kohdistimen / hiiren ajurit), mutta siellä on hiirillä vielä pitkään.
| |||
| |||
| Voi luojan kiitos, että .. Olisiko mahdollista tehdä tiedät liittää tabletti tyyppi asia, ja käyttää sitä voidaan valvoa sekä hiirtä?
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| No voit saada touch pad asia, kuten nämä. |
|
| |||
| |||
| Joo, olen spose ajattelin enemmän, todellinen näytön, joten kosketuspaneelissa pad haluat nähdä, mitä olit tekemässä ..
|
| |||
| |||
| Voi, olen sitä mieltä, voit saada avoimia touch tyynyjä, että voit sijoittaa yli monitori. I dunno kuinka suuria ne ovat, mutta tiedän, voit saada ne kääntää eee PC: n osaksi tabletti, joten en olisi uskonut, voit saada niitä suurempia näyttöjä myös. |
|
| |||
| |||
| Ah jäähtyä, I'll tarkistaa tästä.