![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lest kommentarer fra folk som sier sin slutten av mus osv. Er dette sant? de er virkelig slippe å bruke en mus, og bare skal berøringsskjerm ..? Sikkert ikke, alle måtte kjøpe nye skjermer .. TV-skjermer vil ikke støtte den. Og hva med spill? Uten en mus .. Jeg håper du vil fortelle meg det en dodgy rykter, og at du kan bruke musa så vel som en tablett ...
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er et ryktene. Det mest trolig vil bli en versjon av den (for tabletter) som berøres bare (ingen markør / mus driverne), men det vil være mus på lang tid ennå.
| |||
| |||
| Å takke Gud for at .. Vil det være mulig vet du å legge ved en tablett type ting, og bruke det til å kontrollere den samt musa?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Godt du kan få en touch pad ting, som disse. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg spose jeg tenkte mer som et faktiske skjermbildet, så på touch pad du se hva du gjorde ..
|
| |||
| |||
| Å, jeg tror du kan få gjennomsiktig touch pads, som du kan plassere over skjermen. Jeg dunno hvor store de kommer, men jeg vet du kan få dem til å slå Eee PC er i en tablett, så jeg ville trodd du kunne få dem for større skjermer også. |
|
| |||
| |||
| Ah kult, jeg skal sjekke ut.