![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har läst kommentarer från folk som säger det i slutet av möss etc. Är det sant? de är verkligen släppa användningen av en mus och bara händer pekskärm ..? Är inte alla skulle vara tvungna att köpa nya monitorer .. TV-skärmar inte skulle stödja den. Och hur spelande? Utan en mus .. Jag hoppas att du ska berätta det en skumma rykten, och att du kan använda en mus samt en tablett ...
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är ett rykte. Det största sannolikhet kommer att bli en version av den (för tabletter) som är touch bara (inga markören / musen förare) men det kommer att möss på länge än.
| |||
| |||
| Åh tacka gud för det .. Skulle det vara möjligt vet du bifoga en tablett typ sak, och använda det för att kontrollera den liksom musen?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jo du kan få en touch pad sak, gillar dessa. |
|
| |||
| |||
| Ja, jag spose jag tänkte mer som en faktisk skärmen, så om touch pad du se vad du gör ..
|
| |||
| |||
| Åh, jag tror du kan få öppet touch kuddar, som du kan placera över bildskärmen. Jag vet inte hur stora de kommer, men jag vet att ni kan få dem att sätta på Eee PC: s till en tablett, så skulle jag ha trott att du skulle kunna få dem för större skärmar också. |
|
| |||
| |||
| Ah coolt, jag ska kolla det.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| IPod Touch | evilfantasy | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 27 Oktober 2009 16:32 |
| Jailbreaking min iPod Touch? | Haun | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 6 | 27 februari 2009 15:02 |
| HTC Touch / Sprint | mpenney | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 4 november 2008 15:52 |
| Min Touch Pad har avaktiverats | alf314888 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 19 januari 2008 14:31 |
| HP pekskärmen dator med inbyggd webbkamera | GPRS | General Hardware Chat | 1 | 12 november 2007 18:15 |
| Thread Tools | |
| |