![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 - Pre-orden og få det halv pris ... start her
Nr. UK deltagende forhandlere opført endnu, når du ændrer land til UK, men tilbuddet ikke starter i Storbritannien indtil den 15. juli, så måske vil de blive tilføjet nærmer tiden. Mit system: Hjem Build
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice finde, kan temp mig, hvis tilbuddet kommer til UK.
| |||
| |||
| Jep ... det er, hvad jeg tænkte. Ser man på den sammenligning af versioner, Home Premium synes ganske passende for .... medmindre Jeg mangler noget, er der ikke meget for den gennemsnitlige bruger i Pro eller Ultimate-versionerne. |
|
| |||
| |||
| Enig, Home Prem vil gøre mig fint. Det er godt at se de gik med 3 lag mulighed snarere end Vistas fem (?) Det var lidt forvirrende. |
|
| |||
| |||
| En lille skuffelse ..... Jeg hører, at der ikke bliver native support for Blu-Ray-afspilning i Windows 7. Noget at gøre med juridiske spørgsmål med Sun Systems / Java Runtime, fra hvad jeg kan gøre, så det ser ud som 3. parts software, såsom Powerd DVD Ultra, vil stadig være nødvendigt at se / afspille Blu-ray-diske. Der er masser af andre codecs (audio og video) om, så endnu en forbedring. Ville have været rart, hvis Media Player kunne have håndteret blu-ray selv. Måske vil der være en opgradering, hvis nogensinde M $ & søn løse deres uoverensstemmelser. |
|
| |||
| |||
| Nice finde! Citat:
Thats skam ... selv om jeg er faktisk ret imponeret over Cyberlink's Hi-Def Suite, kom fri med min LG drev, let værd at betale £ 30 for hvis de gjorde afgift for det. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvis du bruger den til HTPC brug, naturligvis ville det ikke være acceptabelt. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Det håber jeg ikke ... Jeg er ret sikker på, at jeg fik 5.1, og det har ikke forsøgt at gøre mig købe noget, heller ikke sige rettergang eller begrænset software eller lignende .. Jeg vil gerne eksperimentere med højttalerne i et sekund, jeg spose PC måske kun være efterligne lyden for de andre, eller bare kloning det ... ![]() Cheers for heads up, I'll check it out. |
|
| |||
| |||
| |