![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 - Pre-järjestyksen ja saat sen puoleen hintaan ... mennä tässä
Ei UK osallistuvien jälleenmyyjien luetellut vielä, kun muutat maasta UK, mutta tarjous ei käynnisty Isossa-Britanniassa vasta 15. heinäkuuta, joten ehkä ne lisätään lähempänä ajan. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nizzan löytää voi temp minulle jos tarjouksen tulla Yhdistyneeseen kuningaskuntaan.
| |||
| |||
| Sovittu, Home Prem tekee minut hyvin. On hyvä nähdä ne menivät kanssa 3 kerroksen vaihtoehto kuin Vistas viisi (?) Se oli vähän sekava. |
|
| |||
| |||
| Yksi pieni pettymys ..... Olen kuulemistilaisuudessa, että ei tule natiivi tuki Blu-Ray toisto Windows 7. Jotakin tekemistä oikeudellisia kysymyksiä Sun Systems / Java Runtime, mitä voin antaa, niin näyttää siltä, että 3. osapuolen ohjelmistoja, kuten Powerd DVD Ultra, silti tarvitse katsella / toistaa blu-ray-levyille. On olemassa paljon muita pakkauksenhallintoja (audio & video) kuitenkin niin edelleen parannusta. Olisi ollut mukavaa, jos Media Player olisi voinut käsitellä blu-ray kuitenkin. Ehkä meillä on parannettava, jos koskaan M $ & Sun selvittää erimielisyytensä. |
|
| |||
| |||
| Nizzan löytää! Quote:
Thats häpeää ... vaikka olen itse varsin vaikuttunut Cyberlink's Hi-Def Suite, tuli ilmaiseksi minun LG asema, helposti kannattaa maksaa £ 30, jos ne eivät laskuttaa siitä. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Jos käytät sitä HTPC käyttöön, ilmeisesti se ei olisi hyväksyttävää. |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() Toivottavasti ei ... Olen melko varma, että olin saada 5,1, ja se ei ole yrittänyt tehdä minun ostaa mitään, eikä se myöskään sanoa oikeudenkäyntiä tai rajoitettu ohjelmistoa tai mitään vastaavaa .. I'll kokeilla puhujat hetki, minun spose PC ehkä vain jäljittelemällä äänen muille, tai vain kloonaus se ... ![]() Cheers for päämiehet ylös, I'll check it out. |
|
| |||
| |||
| |