![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 - Pre-order en krijgen zij de helft van de prijs ... gaan hier
Nee UK deelnemende winkeliers genoemd, maar wanneer je land naar het Verenigd Koninkrijk, maar het aanbod niet start in het Verenigd Koninkrijk tot en met 15 juli, dus misschien zullen ze worden toegevoegd in de buurt van de tijd. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leuk vinden, kunnen temp me als het aanbod komen naar het Verenigd Koninkrijk.
| |||
| |||
| Yep ... dat is wat ik dacht. Kijkend naar de vergelijking versies, de Home Premium lijkt voldoende te .... tenzij ik mis iets, er is niet veel voor de gemiddelde gebruiker in de Pro of Ultimate versies. |
|
| |||
| |||
| Overeengekomen, Home Prem zal doen me prima. Het is goed om te zien dat zij gingen met de 3 tier optie dan Vistas vijf (?) Dat was een beetje verwarrend. |
|
| |||
| |||
| Een beetje teleurstelling ..... Ik gehoord dat er geen native ondersteuning voor Blu-Ray afspelen in Windows 7. Iets te maken met juridische kwesties met Sun Systems / Java Runtime, uit wat ik kan doen, dus het ziet er uit als 3rd party software, zoals Powered DVD Ultra, zal nog moeten kijken / spelen blu-ray-schijven. Er zijn tal van andere codecs (audio & video), dus nog steeds een verbetering. Zou het leuk geweest zijn als Media Player zou kunnen hebben behandeld blu-ray wel. Misschien zal er een upgrade of nooit M $ & Sun uitzoeken hun verschillen. |
|
| |||
| |||
| Leuk vinden! Citaat:
Dat is jammer ... hoewel ik eigenlijk heel de indruk van Cyberlink's Hi-Def Suite, kwam vrij met mijn LG rijden, gemakkelijk waard betalen £ 30 voor, indien zij belast is. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Als u het voor HTPC gebruik, dit uiteraard niet aanvaardbaar zouden zijn. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Ik hoop van niet ... Ik ben vrij zeker dat ik kreeg 5.1, en het heeft niet geprobeerd om me iets kopen, noch is zij zeggen proef of beperkt software of iets dergelijks .. Ik experimenteren met de sprekers in een sec, ik spose de pc kan alleen worden emuleren geluid voor de anderen, of het klonen van het ... ![]() Cheers voor de heads-up, I'll check it out. |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Upgrade naar Windows 7, Notebook Only Seeing helft van mijn harde schijf???? | hodgey1968 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 6 november 2009 10:58 |
| Een nieuw te bouwen (binnenkort op bestelling) | phqinhippy | Algemeen Hardware Chat | 2 | 12 jun 2009 10:34 |
| Er is zoiets als een halve waardig halve hoogte grafische kaart? | mctw | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | De 3 april 2009 15:54 |
| Low Profile / Half Size / halve hoogte PCI Graphics Card | tomthedrummer1992 | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 16 feb 2009 09:00 |
| Prijs van de activering van Windows | Danny83222 | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 27 Jan 2008 20:41 |
| Thread Tools | |
| |