![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Windows 7 - Pre-order og få det halv pris ... dra her
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nice finner, kan temp meg hvis tilbudet kommer til UK.
|
|||
|
|||
|
Ja ... Det er det jeg tenkte.
Se på sammenligning av versjoner, Home Premium synes ganske dekkende for .... hvis jeg mangler noe, er det ikke mye for den gjennomsnittlige bruker i Pro eller Ultimate-versjonene. |
|
|
|||
|
|||
|
Avtalt, Home Prem vil gjøre meg helt fint. Det er godt å se de gikk med 3 tier alternativet i stedet for Vistas fem (?) Det var en smule forvirrende.
|
|
|
|||
|
|||
|
En liten skuffelse ..... Jeg høre at det ikke vil være noen innfødt støtte for Blu-Ray-avspilling i Windows 7.
Noe å gjøre med juridiske spørsmål med Sun Systems / Java Runtime fra hva jeg kan gjøre ute, så det ser ut som 3dje parts programvare som Powerd DVD Ultra, vil fortsatt være nødvendig å se / spille av Blu-ray-disker. Det er mange andre kodeker (lyd og video) skjønt, så fortsatt er en forbedring. Ville vært fint hvis Media Player kunne ha håndtert blu-ray skjønt. Kanskje det vil være en oppgradering hvis noensinne M $ & søn sortere ut sine forskjeller. |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Nice finne!
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Hvis du bruker den for HTPC bruk, tydeligvis dette vil ikke være akseptable. |
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
![]() Jeg håper ikke ... Jeg er ganske sikker på at jeg fikk 5.1, og den har ikke prøvd å gjøre meg kjøpe noe, heller ikke det si utprøving eller begrenset programvare eller noe sånt .. Jeg vil eksperimentere med høyttalerne på et øyeblikk, jeg spose PC kan være simulere lyden for andre, eller bare kloning det ... ![]() Skål for heads up, jeg skal sjekke det. |
|
|
|||
|
|||
|
|