![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 - Pre-order och få halva priset ... gå här
Nr Storbritannien deltar återförsäljare anges ändå, när du byter land till Storbritannien, men de erbjuder inte startar i Storbritannien fram till 15 juli, så kanske de kommer att läggas närmare temne. Mitt System: Hem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice hittar maj temp mig om erbjudandet kommit till Storbritannien.
| |||
| |||
| Japp ... det är vad jag tänkte. Om man tittar på Jämförelsen av versioner, Home Premium förefaller helt adekvat för .... om inte jag missat något, det är inte mycket för den genomsnittlige användaren i Pro eller Ultimate-versionerna. |
|
| |||
| |||
| Godkänt, Home Prem gör mig bara bra. Det är bra att se de gick med 3 grupp möjlighet snarare än Vistas fem (?) Det var lite förvirrande. |
|
| |||
| |||
| En liten besvikelse ..... Jag hör att det inte blir någon native stöd för Blu-Ray-uppspelning i Windows 7. Något att göra med juridiska frågor med Sun Systems / Java Runtime, från vad jag kan göra, så det ser ut som 3: e parts program, t.ex. Powerd DVD Ultra, kommer fortfarande att krävas för att titta / spela blu-ray-skivor. Det finns massor av andra codecs (ljud och video) dock så ännu en förbättring. Hade varit trevligt om Media Player kunde ha hanterats blu-ray dock. Kanske kommer det att finnas en uppgradering, om någonsin M $ & söndag reda ut sina meningsskiljaktigheter. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Nice hitta!
|
| |||
| |||
| Citat:
Om du använder det för HTPC bruk, naturligtvis skulle det inte vara acceptabelt. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Jag hoppas inte det ... Jag är ganska säker på att jag fick 5.1, och det har inte försökt att få mig att köpa något, inte heller säga rättegång eller begränsad programvara eller nåt sånt .. Jag ska experimentera med högtalare i en sekund, jag spose datorn kan bara vara att efterlikna ljudet för de andra, eller bara kloning det ... ![]() Skål för heads up, jag kollar upp det. |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Uppgraderas till Windows 7, Notebook bara ser halva min hårddisk???? | hodgey1968 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 6 november 2009 10:58 |
| Nya bygga (snart ordning) | phqinhippy | General Hardware Chat | 2 | 12 juni 2009 10:34 |
| Finns det sådant som en Hälften Anständigt Hälften Höjd grafikkort? | mctw | Grafikkort & Skärmar | 5 | 3 april 2009 15:54 |
| Low Profile / Half Storlek / Half Height PCI grafikkort | tomthedrummer1992 | Grafikkort & Skärmar | 5 | 16 februari 2009 09:00 |
| Pris aktivera windows | Danny83222 | General Software Chat | 5 | 27 januari 2008 20:41 |
| Thread Tools | |
| |