![]() |
|
| |||
| |||
| Hvad er Windows Vienna / 7 Specs? Årsag Hvis jeg ønskede at installere det Jeg vil gerne vide, hvad der ville være specs for det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 behov samme kinda specs som Vista
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg så håber de har lært alle de fejl fra vista og xp ..... og 2000 lol vi blot ønsker en hurtig kompatibelt OS !!!!! eller Linux vil tage over som vigtigste OS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har hørt forskellige .. Jeg hørte, at du kan køre det på halvdelen af spec af vista på grund af den chamge i kernal
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En af mine venner viste mig en smagsprøve af præ-beta release, der gør det runder.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Linux ikke vil overhale indtil den selv bliver en kompatibel og enkel OS (for nye brugere). Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan ikke starte dette argument igen lol.
|
| |||
| |||
| Er der nogen vide, hvad Windows 7 max ram vil være? |
|
| |||
| |||
| Afhænger af. 32bit operativsystemer kan kun bruge 3.25GB. 64bit er 192GB men Microsoft begrænset det det forskellige versioner.
|