![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Mitkä ovat Windows Wien / 7 tiedot? Syy Jos halusin asentaa sen haluan tietää, mitä olisi tiedot siitä?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Windows 7 on sama kinda specs kuin Vista
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
|||
|
|||
|
i niin toivon, että ne ovat oppineet kaikki virheet alkaen vista ja xp ..... ja 2000 lol haluamme nopeasti yhteensopiva OS !!!!! tai linux vie niin tärkein OS
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Olen kuullut eri .. Kuulin, voit suorittaa sen puolet spec on näköala
siksi, että chamge on kernal
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Eräs ystäväni näytti minulle ennakkoesitys on pre-beta-versiota, joka tekee kierroksilla.
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Linux ei ohittaa, kunnes se itse tulee yhteensopivia ja yksinkertainen OS (uusille käyttäjille).
My System: Hybr! D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Lets ei käynnisty, että väite jälleen lol.
|
|
|||
|
|||
|
Onko kukaan tiedä, mitä Windows 7 max ram on?
|
|
|
|||
|
|||
|
Depends. 32bit käyttöjärjestelmiä voi käyttää vain 3.25GB.
64bit on 192GB mutta Microsoft rajoitettu se sen eri versiot.
|