![]() |
|
| |||
| |||
| Wat zijn de Windows Wenen / 7 Specs? Want als ik wilde installeren Ik wil weten wat zijn de specs voor het? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 moet dezelfde kinda specs als Vista
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik hoop dus ze hebben geleerd van alle fouten uit Vista en XP en 2000 ..... lol we net willen een snelle compatibele OS !!!!! of linux gaat over te nemen als een van de belangrijkste OS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik hoorde verschillende .. Ik hoorde dat je het kan draaien op de helft van de spec van vergezicht vanwege de chamge in de kernal
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een vriend van me liet me een sneak preview van de pre-beta release die de ronde doen.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Linux zal niet inhalen totdat hij zelf een compatibele en eenvoudige OS (voor nieuwe gebruikers). Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laten we niet beginnen met dat argument weer lol.
|
| |||
| |||
| Does anyone know what Windows 7 max. ram zal worden? |
|
| |||
| |||
| Afhangt. 32bit besturingssystemen kunt alleen gebruik maken van 3.25GB. 64bit is 192GB maar Microsoft beperkt van omvang is dat de verschillende versies.
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Server Specs | Kaze Enji | Algemeen Hardware Chat | 5 | 4 Dec 2007 14:55 |
| Game Specs | robinho060 | PC & Gaming Console | 11 | 11 nov 2007 04:15 |
| Need some specs voor een gaming tuig aub | lexmark | Algemeen Hardware Chat | 7 | 26 okt 2007 08:36 |
| Upgrade Specificaties | dmdougie | Algemeen Hardware Chat | 2 | 18 okt 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |