![]() |
|
| |||
| |||
| Hva er Windows Vienna / 7 spesifikasjoner? Forårsake om jeg ville installere det jeg vil vite hva som ville være spesifikasjoner for det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 behov samme slag spesifikasjoner som Vista
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg så håper de har lært alle feilene fra vista og XP ..... og 2000 lol vi vil bare ha en rask kompatibelt OS !!!!! eller Linux kommer til å overta som hovedregel OS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har hørt forskjellige .. Jeg hørte at du kan kjøre den på halve spec av Vista grunn av chamge i kernal
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En venn av meg viste meg en snike forhåndsvisning av pre-beta release som gjør rundene.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Linux vil ikke innhente før det selv blir en kompatibel og enkel OS (for nye brukere). Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan ikke starte som argument igjen lol.
|
| |||
| |||
| Vet noen hva Windows 7 max ram vil bli? |
|
| |||
| |||
| An. 32bit operativsystemer kan bare bruke 3.25GB. 64bit er 192GB men Microsoft begrenset det det forskjellige versjoner.
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Server spesifikasjoner | Kaze Enji | General Hardware Chat | 5 | 4 desember 2007 14:55 |
| Kamp spesifikasjoner | robinho060 | PC & Console Gaming | 11 | 11 nov 2007 04:15 |
| Trenger du noen spesifikasjoner for en gaming rigg vennligst | Lexmark | General Hardware Chat | 7 | 26 oktober 2007 08:36 |
| Oppgrader spesifikasjoner | dmdougie | General Hardware Chat | 2 | 18 oktober 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |