![]() |
|
| |||
| |||
| Vad är Windows Wien / 7 Specs? För om jag ville installera det jag vill veta vad som skulle vara specs för det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows 7 måste samma Kinda specs som Vista
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| I så hoppas de har lärt sig alla misstag från vista och xp ..... och 2000 lol vi vill bara ha en snabb kompatibel OS !!!!! eller Linux kommer att ta över som främsta OS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har hört olika .. Jag hörde att du kan köra det på halva spec i vista grund av chamge i kernal
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En vän till mig visade mig en smyga förhandsvisningen av pre-beta release som gör rundor.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Linux kommer inte att köra tills det blir en enkel och OS (för nya användare). Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan inte starta det argumentet igen lol.
|
| |||
| |||
| Finns det någon som vet vad Windows 7 max RAM kommer att bli? |
|
| |||
| |||
| Beror. 32bit operativsystem kan bara använda 3.25GB. 64bit är 192GB men Microsoft begränsat det är olika versioner.
|