![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min svigermor har en gammel Compaq Presario 4546 computer, som hun spiller spil på. For nylig har hun vendt om, og det viste en scanning diskfejl. Fejlmeddelelsen udtalte: "Windows ikke ordentligt lukket ned, en eller flere diskdrev kan have fejl på den. Tryk på en vilkårlig tast for at køre scan disk". Jeg løb scanne disken og det sagde, at det faste alle de fejl, men når det genstarter, er det stadig kommer op med fejlen. Er der nogen, der ved, hvordan man løser problemet? Også, jeg kender F8 får du i fejlsikret tilstand, men hvordan kan du komme ud af det? Tak, JS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er den præcise fejlmeddelelse?
| |||
| |||
| Bare tryk på en hvilken som nøgle det er at springe scanne og starte op i Windows.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows XP Vil Ikke Boot, heller ikke i fejlsikret tilstand - Harddisk fejl | politisk | Drives & flytbare medier | 27 | 4. sep 2008 13:31 |
| Kun fejlsikret tilstand | pevers | General Software Chat | 6 | 13 august 2008 06:50 |
| Fejlsikret tilstand af opløsning rækkevidde, men normal tilstand er fint ... | Count Jackula | Windows-operativsystemer | 5 | 25 marts 2008 11:18 |
| Fejlsikret tilstand? | deebee | Windows-operativsystemer | 4 | 11 marts 2008 08:53 |
| Starter Windows i fejlsikret tilstand | philipbatten | Off Topic Discussion | 1 | 1 november 2007 03:19 |
| Thread Tools | |
| |