![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn schoonmoeder is een oude Compaq Presario 4546-computer die ze speelt spelletjes op. Onlangs draaide ze zich op en het bleek een Scan Disk fout. De foutmelding verklaarde: "Windows niet goed afgesloten, een of meer schijven kunnen fouten op. Press any key to run scan disk". Ik rende scannen schijf en hij zei dat het vast al van de fouten, maar als het herstart, is er nog een komt met de fout. Weet iemand hoe het probleem op te lossen? Ook weet ik F8 krijgt u in de veilige modus, maar hoe kom je eraan? Bedankt, JS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is de exacte foutmelding?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gewoon op welke toets het is om naar de scan en opstarten in Windows.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows XP niet meer opstarten, zelfs niet in de veilige modus - Harde schijf defect | politieke | Drives & Removable Media | 27 | 4e Sep 2008 13:31 |
| Alleen veilige modus | pevers | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 13 aug 2008 06:50 |
| Veilige modus van resolutie bereik, maar de normale modus is prima ... | Graaf Jackula | Windows besturingssystemen | 5 | 25 mrt 2008 11:18 |
| Veilige modus? | deebee | Windows besturingssystemen | 4 | 11 mrt 2008 08:53 |
| Starten van Windows in de veilige modus | philipbatten | Off Topic Discussie | 1 | 1 Nov 2007 03:19 |
| Thread Tools | |
| |