![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min svigermor har en gammel Compaq Presario 4546 datamaskin som hun spiller spill på. Nylig har hun slått den på, og det viste en Scan diskfeil. Feilmeldingen erklærte: "Windows ikke riktig nedstengt, ett eller flere diskstasjonene kan ha feil på den. Trykk en tast for å kjøre scan disk". Jeg kjørte skanner disken og sa det løst alle feilene, men når det reboots det fortsatt kommer opp med feil. Er det noen som vet hvordan de skal løse problemet? Også, jeg vet F8 kommer du inn i sikkermodus, men hvordan får du ut av det? Takk, JS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er den eksakte feilmelding?
| |||
| |||
| Bare trykk hvilken tast det er å hoppe skanningen og oppstart i Windows.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows XP vil ikke Boot, ikke engang i sikkermodus - Harddisk feil | politisk | Drivere og flyttbare medier | 27 | 4de Sep 2008 13:31 |
| Bare sikker modus | pevers | General Software Chat | 6 | 13 august 2008 06:50 |
| Sikkermodus ut oppløsning rekkevidde, men normal modus er fin ... | Count Jackula | Windows-operativsystemer | 5 | 25 mars 2008 11:18 |
| Sikkermodus? | deebee | Windows-operativsystemer | 4 | 11 mars 2008 08:53 |
| Starte Windows i sikker modus | philipbatten | Av Emne Diskusjon | 1 | 1 november 2007 03:19 |
| Thread Tools | |
| |