![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min svärmor har en gammal Compaq Presario 4546 dator som hon spelar spel på. Nyligen har hon vände på den och det visade en Scan Disk fel. Felmeddelandet följande: "Windows inte stängs, en eller flera enheter kan ha fel på det. Tryck på valfri knapp för att köra scan disk". Jag sprang scan disk och det sa att det fasta alla de fel, men när det omstarter, ändå kommer med felet. Finns det någon som vet hur man löser problemet? Dessutom vet jag F8 får du i felsäkert läge, men hur skall du få ut av det? Tack, JS |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad är det exakta felmeddelandet?
| |||
| |||
| Bara tryck på vilken knapp det är att hoppa över genomsökningen och starta upp i Windows.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows XP läggs inte Boot, inte ens i felsäkert läge - Hårddisk fel | politiska | Drives & Removable Media | 27 | 4:e sep 2008 13:31 |
| Endast felsäkert läge | pevers | General Software Chat | 6 | 13 august 2008 06:50 |
| Felsäkert läge genom resolution sortiment, men normalläge är bra ... | Räkna Jackula | Windows-operativsystem | 5 | 25 mars 2008 11:18 |
| Felsäkert läge? | deebee | Windows-operativsystem | 4 | 11 mars 2008 08:53 |
| Starta Windows i felsäkert läge | philipbatten | Off Topic Discussion | 1 | 1 november 2007 03:19 |
| Thread Tools | |
| |