![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har fået en bærbar computer med Windows 98 med AMD. Om undersøgelse af filen ntkern.vxd siges at være mangler og nogle chauffører ikke link / arbejde. Er der nogen, der ved, hvordan jeg kan løse dette problem eller downloade egnet software. Jeg har forsøgt at geninstallere fra cd og hints fra nettet, men intet er løst problemet hidtil. Det er alt sammen en smule ud af dagen, men den bærbare computer er helt fint, bortset fra at OE fryser. Jeg er blevet anbefalet at grøften det men det synes en skam. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad spec af maskinen?
| |||
| |||
| Jeg har fundet, at den har en AMD K6 333 MHz processor med 64 ram. Hvad har du brug for at vide. |
|
| |||
| |||
| Tja, det er afgjort gamle ... Jeg vil igen installere operativsystemet, en ren ark vil fjerne eventuelle fejl eller bugs også installerer et OS er en test af hardware indeni. Hvis den ikke vil installere OS, er det normalt peger på en hardware fejl. |
|
| |||
| |||
| Jeg gjorde geninstallere Win 98 over toppen af hvad der var på computeren. Jeg var lidt bange for at blive strandede, selvom jeg har gjort en start-up-disk. Måske er det hardware, hvis så jeg tror ikke, det er værd at bruge penge på det. Tak for din hjælp. |
|
| |||
| |||
| Et andet punkt, det siger ntkern.vxd fil mangler, men selv på et tidspunkt en besked denne fil var blevet hentet fra Win 98 disk Jeg har det ikke har løst problemet. Og jeg kan ikke finde den ntkern.vxd fil, når jeg søger. |