![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen saanut kannettava tietokone, jossa on Windows 98 kanssa AMD. Tarkastelun tiedosto ntkern.vxd sanotaan olevan kateissa ja näin ollen jotkin kuljettajat eivät yhdistä / työtä. Onko kukaan tiedä, miten voin korjata tämän ongelman tai ladata sopiva ohjelmisto. Olen yrittänyt asentaa rompulta ja hints kokonaan verkosta mutta mitään ei ole ratkaistu ongelma tähän asti. Se on hieman vanhentunut, mutta tietokone on hyvä paitsi että OE jäätyy. Olen ollut suositeltavaa oja, mutta mielestäni sääli. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä spec on kone?
| |||
| |||
| Olen todennut, että sillä on AMD K6 333 MHz: n prosessori, jossa on 64 ram. Mitä muuta on tarve tietää. |
|
| |||
| |||
| No, se on ehdottomasti vanha ... Haluaisin uudelleen asentaa OS, puhdas arkki poistaa mahdolliset virheet tai vikoja myös asentamista OS on testi laitteiston sisällä. Jos se ei asenna OS, se yleensä viittaa laitteiston vika. |
|
| |||
| |||
| Tein uudelleenasentamisen Win 98 yli alkuun, mitä oli tietokoneeseen. Olin hieman pelkäävät joutuvansa pulaan, vaikka olen tehnyt käynnistys-levylle. Ehkä se on laitteisto, jos en ole sitä mieltä, että on syytä rahaa siihen. Thanks for your help. |
|
| |||
| |||
| Toinen seikka, se sanoo ntkern.vxd tiedosto puuttuu, mutta vaikka yhdessä pisteessä viestin tämä tiedosto oli poimimamme Win 98 levylle olen se ei ratkaissut ongelmaa. Ja En löydä ntkern.vxd tiedosto kun teen haun. |