![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een laptop met Windows 98 met AMD. Op het onderzoek van het bestand ntkern.vxd wordt gezegd te ontbreken en daarom zijn een aantal bestuurders niet link / werk. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen of download geschikte software. Ik heb geprobeerd opnieuw te installeren vanaf de cd en tips uit het net, maar er is niets opgelost, het probleem tot dusver. Het is allemaal een beetje out of date, maar de laptop is prima, behalve dat OE bevriest. Ik ben al aanbevolen om greppel, maar dat lijkt jammer. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat de specificaties van de machine?
| |||
| |||
| Ik heb geconstateerd dat er een AMD K6 333 MHz processor met 64 ram. Wat heb je nodig om te weten. |
|
| |||
| |||
| Nou, het is zeker oud ... Ik zou opnieuw installeren van het OS, een schone lei zal verwijderen van eventuele fouten of bugs ook het installeren van een OS is een test van de hardware binnen. Als het niet installeren van het OS, dat normaal gesproken op een hardware fout. |
|
| |||
| |||
| Ik heb opnieuw Win 98 over de bovenkant van wat er op de computer. Ik was een beetje bang van worden gestrande, al heb ik een start-up schijf. Misschien is het de hardware, zo ja, ik denk niet dat het waard is geld op. Bedankt voor je hulp. |
|
| |||
| |||
| Een ander punt, dan zegt de ntkern.vxd bestand ontbreekt, maar ook al op een punt een bericht dit dossier had gewonnen van de Win 98 schijf heb ik het niet oplossen van het probleem. En ik vind geen ntkern.vxd bestand wanneer ik een zoekopdracht. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows XP System.ini File | kevvyb | Windows besturingssystemen | 1 | 30 jun 2009 03:42 |
| \ windows \ system32 \ config \ system ontbreekt of is beschadigd | fenderdude | Windows besturingssystemen | 1 | 23 dec 2008 07:47 |
| Ontbrekende bestand voorkomt opstarten - Hal.dll | lloydwoodford91 | Windows besturingssystemen | 1 | De 4 mei 2008 09:18 |
| Vermiste Browseui.dll bestand | Saz | Windows besturingssystemen | 20 | 23 dec 2007 12:21 |
| Dll-bestand ontbreekt | dsleet | Windows besturingssystemen | 13 | 25 jul 2007 15:47 |
| Thread Tools | |
| |