![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har fått en bærbar PC med Windows 98 med AMD. På eksamen filen ntkern.vxd sies å være mangler og følgelig noen drivere ikke kobling / arbeid. Vet noen hvordan jeg kan løse dette problemet, eller last ned egnet programvare. Jeg har forsøkt å installere fra CD og hint fra nettet, men ingenting har løst problemet så langt. Det er en smule utdatert, men den bærbare datamaskinen er fint bortsett fra at OE fryses. Jeg har blitt anbefalt å grøft, men som synes synd. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva spec på maskinen?
| |||
| |||
| Jeg har funnet ut at den har en AMD K6 333 MHz prosessor med 64 ram. Hva mer trenger du å vite. |
|
| |||
| |||
| Vel, det er definitivt gamle ... Jeg ville re-installere OS, et rent laken vil fjerne eventuelle feil eller bugs også installerer et OS er en test av maskinvare innsiden. Hvis det ikke vil installere OS, det normalt peker til en hardware feil. |
|
| |||
| |||
| Jeg gjorde reinstallere Win 98 over toppen av det som var på datamaskinen. Jeg var litt redd for å bli strandet, selv om jeg har gjort en oppstart-disken. Kanskje det er maskinvare, om så jeg tror ikke det er verdt å bruke penger på det. Takk for hjelpen. |
|
| |||
| |||
| Et ytterligere poeng, det sier ntkern.vxd fil mangler, men selv på et tidspunkt en melding på dette bildet hadde blitt hentet fra Win 98 disk har jeg det ikke har løst problemet. Og jeg finner ikke ntkern.vxd filen når jeg utfører et søk. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows XP System.ini Arkiv | kevvyb | Windows-operativsystemer | 1 | 30 juni 2009 03:42 |
| \ windows \ system32 \ config \ system mangler eller er skadet | fenderdude | Windows-operativsystemer | 1 | 23 desember 2008 07:47 |
| Manglende filen forhindrer oppstart - hal.dll | lloydwoodford91 | Windows-operativsystemer | 1 | 4 mai 2008 09:18 |
| Manglende browseui.dll fil | Saz | Windows-operativsystemer | 20 | 23 desember 2007 12:21 |
| Dll fil mangler | dsleet | Windows-operativsystemer | 13 | 25 juli 2007 15:47 |
| Thread Tools | |
| |