mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Activation Problem

Reply

Thread Tools
Old 1 januar 2008, 00:28
Ny Medlem Gruppen

Default Windows Activation Problem

Ok gutter, jeg er en noob her, så ikke bliver vred på mig for doin 'noget dumt.

Så dybest set, jeg har en computer på mit værelse og en bærbar computer, der begge kørte forfærdelig, fordi Windows bare stinker. Så min ven gav mig en ny installation af Windows Home Edition. Så jeg geninstalleres på min computer, som allerede havde hjemme udgave på det. Det fungerede udmærket, så jeg besluttede at gøre det samme på min laptop. Men problemet var min laptop var kører XP Professional Edition, og når jeg geninstalleret Windows, det installeret Home Edition. Så i dag prøvede jeg at aktivere min bærbare, men da jeg trådte ind i den fabrikat nøglen, det sagde, det var ikke en korrekt nøgle. Jeg tænker, at Produktnøgler designet til Windows Professional er anderledes end Nøgler til Windows Home Edition. Men igen, jeg er en noob, så hvis nogen kender mit problem, ville bidrage være meget værdsat. Tak!
Old 1 januar 2008, 00:54
Redaktør Gruppen

Fabrikat nøgler er unikke for hver CD.

http://www.microsoft.com/Education/P...ctivation.mspx

Old 4 januar 2008, 22:49
Ny Medlem Gruppen

Så, kan eller gøre noget ved det? Eller skal jeg bare nødt til at omformatere min harddisk hver 30. dag?
Old 4 januar 2008, 23:17
Redaktør Gruppen

Nej du kontakte Microsoft og få en ny nøgle.

Old 5 januar 2008, 08:47
Donor-Gruppen

Det er den nøgle, der er den vigtige smule. Hvis du kan låne en XP Pro disk, der er den samme type som din (detail, OEM, studerende osv.) vil du være i stand til at aktivere Windows lovligt.

Mit system: Mcbee C2D

Processor (s):
Intel Core2Duo E6600
Bundkort:
Asus P5W-DH Deluxe
RAM Hukommelse:
Corsair 2 x 1 GB
Grafikkort (r):
XFX 7600GT XXX
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Samsung320Gb,
Optisk drev (r):
LG DVD-RW
Sag / PSU:
600 W
Køling:
AC Freezer 7 Pro
Network / Internet:
Hjemmenetværk kablede og trådløse. B
Monitor (s):
2x LG 19 "DVI LCD.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Old 5. januar 2008, 10:29
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mcbee View Post
Det er den nøgle, der er den vigtige smule. Hvis du kan låne en XP Pro disk, der er den samme type som din (detail, OEM, studerende osv.) vil du være i stand til at aktivere Windows lovligt.
Exactly, jeg sagde cd i tidligere indlæg, da jeg burde have sagt OS.

Old 5 januar 2008, 18:01
Ny Medlem Gruppen

Tak gutter, jeg skylder dig en!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows kræver aktivering - Tilbagevendende aktivering robina80 Windows-operativsystemer 7 19 februar 2009 17:11
Aktivering af Windows, som jeg havde aktiveret. joohen Windows-operativsystemer 10 16 december 2008 15:16
Windows aktivering robina80 Windows-operativsystemer 2 17 marts 2008 11:01
Windows XP Aktivisering Spørgsmål PC WhizzKid Windows-operativsystemer 3 1 november 2007 08:18
Windows Activation efter geninstallere, "Code allready anvendes"?! TheWeirdo Windows-operativsystemer 2 20 august 2007 09:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.