![]() |
|
| |||
| |||
| Ok gutter, jeg er en noob her, så ikke bliver vred på mig for doin 'noget dumt. Så dybest set, jeg har en computer på mit værelse og en bærbar computer, der begge kørte forfærdelig, fordi Windows bare stinker. Så min ven gav mig en ny installation af Windows Home Edition. Så jeg geninstalleres på min computer, som allerede havde hjemme udgave på det. Det fungerede udmærket, så jeg besluttede at gøre det samme på min laptop. Men problemet var min laptop var kører XP Professional Edition, og når jeg geninstalleret Windows, det installeret Home Edition. Så i dag prøvede jeg at aktivere min bærbare, men da jeg trådte ind i den fabrikat nøglen, det sagde, det var ikke en korrekt nøgle. Jeg tænker, at Produktnøgler designet til Windows Professional er anderledes end Nøgler til Windows Home Edition. Men igen, jeg er en noob, så hvis nogen kender mit problem, ville bidrage være meget værdsat. Tak! |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Så, kan eller gøre noget ved det? Eller skal jeg bare nødt til at omformatere min harddisk hver 30. dag? |
|
| |||
| |||
| Nej du kontakte Microsoft og få en ny nøgle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er den nøgle, der er den vigtige smule. Hvis du kan låne en XP Pro disk, der er den samme type som din (detail, OEM, studerende osv.) vil du være i stand til at aktivere Windows lovligt.
| |||
| |||
| Exactly, jeg sagde cd i tidligere indlæg, da jeg burde have sagt OS. |
|
| |||
| |||
| Tak gutter, jeg skylder dig en! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows kræver aktivering - Tilbagevendende aktivering | robina80 | Windows-operativsystemer | 7 | 19 februar 2009 17:11 |
| Aktivering af Windows, som jeg havde aktiveret. | joohen | Windows-operativsystemer | 10 | 16 december 2008 15:16 |
| Windows aktivering | robina80 | Windows-operativsystemer | 2 | 17 marts 2008 11:01 |
| Windows XP Aktivisering Spørgsmål | PC WhizzKid | Windows-operativsystemer | 3 | 1 november 2007 08:18 |
| Windows Activation efter geninstallere, "Code allready anvendes"?! | TheWeirdo | Windows-operativsystemer | 2 | 20 august 2007 09:34 |
| Thread Tools | |
| |