vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows Aktivointi ongelma

Reply

Thread Tools
Old 1 tammikuu 2008, 00:28
Uusi Jäsen

Default Windows Aktivointi ongelma

Ok guys, olen noob joten älä suuttua minuun teet jotain typerää.

Joten periaatteessa, minulla on tietokone omassa huoneessa ja kannettava tietokone, molemmat käynnissä pahasti, koska Windows just sucks. Joten ystäväni antoi minulle uudelleen asennuksen Windows Home Edition. Joten olen asentanut tietokoneeseen, joka oli jo Home Edition sitä. Se toimi hyvin, joten päätin tehdä saman asian minun laptop. Mutta ongelma oli minun laptop on käytössä XP Professional Edition, ja kun olen asentanut Windowsin, se asennetaan Home Edition. Joten tänään olen yrittänyt aktivoida minun laptop mutta kun tulin ja hedelmä avain, se sanoi, että se ei ollut oikea avain. Olen ajatellut, että Tuoteavaimet suunniteltu Windows Professional ovat erilaisia kuin avaimet Windows Home Edition. Mutta jälleen kerran, olen noob, joten jos joku tietää minun ongelmani, apua olisi arvostettua. Kiitos!
Old 1 tammikuu 2008, 00:54
Moderator Group

Tuotteen avaimet ovat yksilöllisiä kullekin CD.

http://www.microsoft.com/Education/P...ctivation.mspx

Old 4 tammikuu 2008, 22:49
Uusi Jäsen

Niin, voi tai tehdä asialle jotakin? Tai minun on vain uudelleen muotoon kiintolevyltä 30 päivän välein?
Old 4 tammikuu 2008, 23:17
Moderator Group

No otat yhteyttä Microsoftin ja saada uusi avain.

Old 5 tammikuu 2008, 08:47
Rahoittajien ryhmän

Se on avain, joka on tärkeä vähän. Jos voit lainata XP Pro-levy, joka on samaa tyyppiä kuin sinun (Retail, OEM, opiskelija jne.) voit aktivoida akkuna laillisesti.

My System: Mcbee c2d

Processor (s):
Intel Core2Duo E6600
Emolevy:
Asus P5W-DH Deluxe
RAM-muisti:
Corsair 2 x 1Gb
Graphics Card (s):
XFX 7600GT xxx
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Samsung320Gb,
Optinen asema (t):
LG DVD-RW
Asia / PSU:
600W
Jäähdytys:
AC Freezer 7 Pro
Network / Internet:
Kotiverkon langalliset ja langattomat. B
Monitor (t):
2x LG 19 "DVI-LCD-näytössä.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Old 5 tammikuu 2008, 10:29
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by mcbee View Post
Se on avain, joka on tärkeä vähän. Jos voit lainata XP Pro-levy, joka on samaa tyyppiä kuin sinun (Retail, OEM, opiskelija jne.) voit aktivoida akkuna laillisesti.
Täsmälleen, sanoin CD aikaisemmin jälkeen, kun minun olisi pitänyt sanoa OS.

Old 5 tammikuu 2008, 18:01
Uusi Jäsen

Kiitoksia guys, olen sinulle velkaa!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows vaatii aktivoinnin - Toistuvat aktivointi robina80 Windows-käyttöjärjestelmät 7 19th Feb 2009 17:11
Aktivoiminen Windows joka minulla oli käytössä. joohen Windows-käyttöjärjestelmät 10 16. Joulukuu 2008 15:16
Windowsin aktivointi robina80 Windows-käyttöjärjestelmät 2 17th Mar 2008 11:01
Windows XP Aktivoiminen Kysymys PC WhizzKid Windows-käyttöjärjestelmät 3 1. marraskuu 2007 08:18
Windowsin aktivoinnin jälkeen asentaa uudelleen, "Code allready käytössä"? TheWeirdo Windows-käyttöjärjestelmät 2 20th Aug 2007 09:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.