![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok guys, olen noob joten älä suuttua minuun teet jotain typerää. Joten periaatteessa, minulla on tietokone omassa huoneessa ja kannettava tietokone, molemmat käynnissä pahasti, koska Windows just sucks. Joten ystäväni antoi minulle uudelleen asennuksen Windows Home Edition. Joten olen asentanut tietokoneeseen, joka oli jo Home Edition sitä. Se toimi hyvin, joten päätin tehdä saman asian minun laptop. Mutta ongelma oli minun laptop on käytössä XP Professional Edition, ja kun olen asentanut Windowsin, se asennetaan Home Edition. Joten tänään olen yrittänyt aktivoida minun laptop mutta kun tulin ja hedelmä avain, se sanoi, että se ei ollut oikea avain. Olen ajatellut, että Tuoteavaimet suunniteltu Windows Professional ovat erilaisia kuin avaimet Windows Home Edition. Mutta jälleen kerran, olen noob, joten jos joku tietää minun ongelmani, apua olisi arvostettua. Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Tuotteen avaimet ovat yksilöllisiä kullekin CD. http://www.microsoft.com/Education/P...ctivation.mspx |
|
| |||
| |||
| Niin, voi tai tehdä asialle jotakin? Tai minun on vain uudelleen muotoon kiintolevyltä 30 päivän välein? |
|
| |||
| |||
| No otat yhteyttä Microsoftin ja saada uusi avain. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on avain, joka on tärkeä vähän. Jos voit lainata XP Pro-levy, joka on samaa tyyppiä kuin sinun (Retail, OEM, opiskelija jne.) voit aktivoida akkuna laillisesti.
| |||
| |||
| Täsmälleen, sanoin CD aikaisemmin jälkeen, kun minun olisi pitänyt sanoa OS. |
|
| |||
| |||
| Kiitoksia guys, olen sinulle velkaa! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows vaatii aktivoinnin - Toistuvat aktivointi | robina80 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 19th Feb 2009 17:11 |
| Aktivoiminen Windows joka minulla oli käytössä. | joohen | Windows-käyttöjärjestelmät | 10 | 16. Joulukuu 2008 15:16 |
| Windowsin aktivointi | robina80 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 17th Mar 2008 11:01 |
| Windows XP Aktivoiminen Kysymys | PC WhizzKid | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 1. marraskuu 2007 08:18 |
| Windowsin aktivoinnin jälkeen asentaa uudelleen, "Code allready käytössä"? | TheWeirdo | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 20th Aug 2007 09:34 |
| Thread Tools | |
| |