mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Activatie Probleem

Reply

Thread Tools
Old 1 januari 2008, 00:28
Nieuw Lid Fractie

Default Windows Activatie Probleem

Ok jongens, ik ben een noob hier dus niet boos op me doin 'iets stoms.

Dus eigenlijk heb ik een computer in mijn kamer en een laptop, beide werden uitgevoerd vreselijk omdat Windows gewoon klote. Dus mijn vriend gaf me een her-installatie van Windows Home Edition. Dus ik opnieuw op mijn computer die al in de Home Edition op. Het werkte prima en dus besloot ik hetzelfde te doen met mijn laptop. Maar het probleem was mijn laptop liep XP Professional Edition, en als ik Windows opnieuw geïnstalleerd, is de installatie van de Home Edition. Dus, vandaag heb ik geprobeerd het activeren van mijn laptop maar als ik in het product-toets, maar zei dat het niet een juiste toets. Ik denk dat product toetsen zijn ontworpen voor Windows Professional zijn anders dan Keys for Windows Home Edition. Maar nogmaals, ik ben een noob, dus als iemand weet mijn probleem, hulp zouden zeer worden gewaardeerd. Bedankt!
Old 1 januari 2008, 00:54
Moderator Groep

Product keys zijn uniek voor elke cd.

http://www.microsoft.com/Education/P...ctivation.mspx

Old 4 januari 2008, 22:49
Nieuw Lid Fractie

Dus, of kan er iets aan doen? Of kan ik gewoon moet opnieuw formatteren van mijn harde schijf om de 30 dagen?
Old 4 januari 2008, 23:17
Moderator Groep

Nee, je contact op met Microsoft en krijgen een nieuwe sleutel.

Old 5 januari 2008, 08:47
Donor Groep

Het is het belangrijkste dat is het belangrijk iets. Als u kunt lenen een XP Pro disc van hetzelfde type als de uwe (Retail, OEM, student etc) die u in staat zal zijn om Windows te activeren legaal.

Mijn Systeem: Mcbee C2D

Processor (s):
Intel Core2Duo E6600
Moederbord:
Asus P5W DH Deluxe -
RAM Geheugen:
Corsair 2 x 1Gb
Graphics Card (s):
XFX 7600GT xxx
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Samsung320Gb,
Optische Drive (s):
LG DVD RW
Case / PSU:
600W
Koeling:
AC Freezer 7 Pro
Netwerk / Internet:
Eigen netwerk bedraad en draadloos. B
Monitor (s):
2x LG 19 "LCD DVI.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Old 5 januari 2008, 10:29
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcbee View Post
Het is het belangrijkste dat is het belangrijk iets. Als u kunt lenen een XP Pro disc van hetzelfde type als de uwe (Retail, OEM, student etc) die u in staat zal zijn om Windows te activeren legaal.
Precies, ik zei cd in de eerdere post als ik zou hebben gezegd OS.

Old 5 januari 2008, 18:01
Nieuw Lid Fractie

Thanks guys, I owe you one!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows vereist activering - Terugkerende activering robina80 Windows besturingssystemen 7 19 feb 2009 17:11
Activering van Windows, die ik had geactiveerd. joohen Windows besturingssystemen 10 16 dec 2008 15:16
Windows-activatie robina80 Windows besturingssystemen 2 17 mrt 2008 11:01
Windows XP Activatie Vraag PC WhizzKid Windows besturingssystemen 3 1 Nov 2007 08:18
Windows activeren na opnieuw installeren, "code al gebruikt"? TheWeirdo Windows besturingssystemen 2 20 aug 2007 09:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.