![]() |
|
| |||
| |||
| Ok jongens, ik ben een noob hier dus niet boos op me doin 'iets stoms. Dus eigenlijk heb ik een computer in mijn kamer en een laptop, beide werden uitgevoerd vreselijk omdat Windows gewoon klote. Dus mijn vriend gaf me een her-installatie van Windows Home Edition. Dus ik opnieuw op mijn computer die al in de Home Edition op. Het werkte prima en dus besloot ik hetzelfde te doen met mijn laptop. Maar het probleem was mijn laptop liep XP Professional Edition, en als ik Windows opnieuw geïnstalleerd, is de installatie van de Home Edition. Dus, vandaag heb ik geprobeerd het activeren van mijn laptop maar als ik in het product-toets, maar zei dat het niet een juiste toets. Ik denk dat product toetsen zijn ontworpen voor Windows Professional zijn anders dan Keys for Windows Home Edition. Maar nogmaals, ik ben een noob, dus als iemand weet mijn probleem, hulp zouden zeer worden gewaardeerd. Bedankt! |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Dus, of kan er iets aan doen? Of kan ik gewoon moet opnieuw formatteren van mijn harde schijf om de 30 dagen? |
|
| |||
| |||
| Nee, je contact op met Microsoft en krijgen een nieuwe sleutel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is het belangrijkste dat is het belangrijk iets. Als u kunt lenen een XP Pro disc van hetzelfde type als de uwe (Retail, OEM, student etc) die u in staat zal zijn om Windows te activeren legaal.
| |||
| |||
| Precies, ik zei cd in de eerdere post als ik zou hebben gezegd OS. |
|
| |||
| |||
| Thanks guys, I owe you one! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows vereist activering - Terugkerende activering | robina80 | Windows besturingssystemen | 7 | 19 feb 2009 17:11 |
| Activering van Windows, die ik had geactiveerd. | joohen | Windows besturingssystemen | 10 | 16 dec 2008 15:16 |
| Windows-activatie | robina80 | Windows besturingssystemen | 2 | 17 mrt 2008 11:01 |
| Windows XP Activatie Vraag | PC WhizzKid | Windows besturingssystemen | 3 | 1 Nov 2007 08:18 |
| Windows activeren na opnieuw installeren, "code al gebruikt"? | TheWeirdo | Windows besturingssystemen | 2 | 20 aug 2007 09:34 |
| Thread Tools | |
| |