mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows-aktivering Problem

Reply

Thread Tools
Old 1st 2008 jan 00:28
New Member Group

Default Windows-aktivering Problem

Ok folkens, jeg er en noob her så ikke bli sint på meg for å gjør noe dumt.

Så innerst inne, jeg har en datamaskin på rommet mitt og en bærbar datamaskin, både pågikk horribly fordi Windows bare suger. Så min venn ga meg en re-installasjon av Windows Home Edition. Så jeg installert på maskinen min, som allerede hadde Home Edition på den. Det fungerte bra så jeg bestemte meg for å gjøre det samme til min laptop. Men problemet var min laptop var kjører XP Professional Edition, og når jeg reinstallert Windows, er det installert Home Edition. Så i dag prøvde jeg aktivere min laptop, men når jeg skrev inn i produktet nøkkel, det sa det ikke var riktig nøkkel. Jeg tenker at Produktet tastene er utformet for Windows Professional er forskjellige nøkler for Windows Home Edition. Men igjen, jeg er en noob, så hvis noen kjenner mitt problem, hjelp vil være mye verdsatt. Takk!
Old 1st 2008 jan 00:54
Moderator Group

Produkt nøklene er unike for hver CD.

http://www.microsoft.com/Education/P...ctivation.mspx

Old 4de 2008 jan 22:49
New Member Group

Så kan eller gjøre noe med det? Eller kan jeg bare til å formatere min harddisk hver 30. dag?
Old 4de 2008 jan 23:17
Moderator Group

Nei du kontakte Microsoft og få en ny nøkkel.

Old 5te 2008 jan 08:47
Donor Group

Det er nøkkelen som er viktig bit. Hvis du kan låne en XP Pro-plate som er av samme type som det du (detaljhandel, OEM, student osv) vil du kunne aktivere Windows lovlig.

Min System: Mcbee C2D

Prosessor (er):
Intel Core2Duo E6600
Hovedkort:
Asus P5W-DH Deluxe
RAM-minne:
Corsair 2 x 1 GB
Graphics Card (s):
XFX 7600GT xxx
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Samsung320Gb,
Optisk stasjon (er):
LG DVD-RW
Case / PSU:
600W
Cooling:
AC Freezer 7 Pro
Nettverk / Internett:
Hjemmenettverket kablet og trådløst. B
Skjerm (er):
2x LG 19 "DVI LCD.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Old 5te 2008 Jan, 10:29
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by mcbee View Post
Det er nøkkelen som er viktig bit. Hvis du kan låne en XP Pro-plate som er av samme type som det du (detaljhandel, OEM, student osv) vil du kunne aktivere Windows lovlig.
Akkurat, jeg sa CD i tidligere innlegg da jeg skulle ha sagt OS.

Old 5te 2008 jan 18:01
New Member Group

Takk fyrene, jeg skylder deg en!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows krever aktivering - Gjentakende aktivisering robina80 Windows-operativsystemer 7 19 februar 2009 17:11
Aktivering av Windows, som jeg hadde aktivert. joohen Windows-operativsystemer 10 16 desember 2008 15:16
Windows-aktiveringen robina80 Windows-operativsystemer 2 17 mars 2008 11:01
Windows XP Aktivisering Spørsmål PC WhizzKid Windows-operativsystemer 3 1 november 2007 08:18
Windows-aktivering etter installere, "Code allready brukt"? TheWeirdo Windows-operativsystemer 2 20 august 2007 09:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.