![]() |
|
| |||
| |||
| Ok folkens, jeg er en noob her så ikke bli sint på meg for å gjør noe dumt. Så innerst inne, jeg har en datamaskin på rommet mitt og en bærbar datamaskin, både pågikk horribly fordi Windows bare suger. Så min venn ga meg en re-installasjon av Windows Home Edition. Så jeg installert på maskinen min, som allerede hadde Home Edition på den. Det fungerte bra så jeg bestemte meg for å gjøre det samme til min laptop. Men problemet var min laptop var kjører XP Professional Edition, og når jeg reinstallert Windows, er det installert Home Edition. Så i dag prøvde jeg aktivere min laptop, men når jeg skrev inn i produktet nøkkel, det sa det ikke var riktig nøkkel. Jeg tenker at Produktet tastene er utformet for Windows Professional er forskjellige nøkler for Windows Home Edition. Men igjen, jeg er en noob, så hvis noen kjenner mitt problem, hjelp vil være mye verdsatt. Takk! |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Så kan eller gjøre noe med det? Eller kan jeg bare til å formatere min harddisk hver 30. dag? |
|
| |||
| |||
| Nei du kontakte Microsoft og få en ny nøkkel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er nøkkelen som er viktig bit. Hvis du kan låne en XP Pro-plate som er av samme type som det du (detaljhandel, OEM, student osv) vil du kunne aktivere Windows lovlig.
| |||
| |||
| Akkurat, jeg sa CD i tidligere innlegg da jeg skulle ha sagt OS. |
|
| |||
| |||
| Takk fyrene, jeg skylder deg en! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows krever aktivering - Gjentakende aktivisering | robina80 | Windows-operativsystemer | 7 | 19 februar 2009 17:11 |
| Aktivering av Windows, som jeg hadde aktivert. | joohen | Windows-operativsystemer | 10 | 16 desember 2008 15:16 |
| Windows-aktiveringen | robina80 | Windows-operativsystemer | 2 | 17 mars 2008 11:01 |
| Windows XP Aktivisering Spørsmål | PC WhizzKid | Windows-operativsystemer | 3 | 1 november 2007 08:18 |
| Windows-aktivering etter installere, "Code allready brukt"? | TheWeirdo | Windows-operativsystemer | 2 | 20 august 2007 09:34 |
| Thread Tools | |
| |