![]() |
|
| |||
| |||
| Ok killar, jag är en noob här så bli inte arg på mig för att jag mår något dumt. Så i princip har jag en dator i mitt rum och en bärbar dator, båda körde fruktansvärt eftersom Windows bara sucks. Så min vän gav mig en ominstallation av Windows Home Edition. Så jag installerat på min dator som redan hade Home Edition på den. Det fungerade bra så jag bestämde mig för att göra samma sak till min laptop. Men problemet var min laptop körde XP Professional Edition, och när jag ominstallerat Windows, installerat det Home Edition. Så idag försökte jag aktivera min laptop men när jag kom in i den produkt nyckel, sa att det inte var en riktig nyckel. Jag tänker på att Produktnycklar avsedda för Windows Professional är annorlunda än nycklar för Windows Home Edition. Men återigen, jag är en noob, så om någon känner till mitt problem, skulle bidra till att vara mycket uppskattat. Tack! |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Så, eller kan göra något åt det? Eller måste jag bara åter-format hårddisken var 30 dagar? |
|
| |||
| |||
| Nej du kontakta Microsoft och få en ny nyckel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är nyckeln som är det viktiga bit. Om du kan låna en XP Pro-skiva som är samma typ som din (Retail, OEM, studerande etc) kommer du att kunna aktivera Windows lagligt.
| |||
| |||
| Just det, sa jag CD i tidigare inlägg när jag borde ha sagt OS. |
|
| |||
| |||
| Tack killar, jag är skyldig dig en! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows kräver aktivering - Återkommande aktivering | robina80 | Windows-operativsystem | 7 | 19 februari 2009 17:11 |
| Aktivering av Windows som jag hade aktiverat. | joohen | Windows-operativsystem | 10 | 16 december 2008 15:16 |
| Windows aktivering | robina80 | Windows-operativsystem | 2 | 17 mars 2008 11:01 |
| Windows XP Aktiveringen Fråga | PC WhizzKid | Windows-operativsystem | 3 | 1 november 2007 08:18 |
| Windows-aktivering efter ominstallation, "koden redan används"? | TheWeirdo | Windows-operativsystem | 2 | 20 august 2007 09:34 |
| Thread Tools | |
| |