![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sidste nite jeg lavet en backup af min harddisk med Windows og alle programmer ECT. til en anden harddrvie. hvis jeg var at brænde backup-fil til cd og en dag jeg havde brug for at genetablere installere Windows .. Må jeg blot bruge denne cd. ville dette arbejde? også ville alle mine programmer & indstillingerne selv min ændrede indstillinger gerne vinduer skrifttyper stil, at jeg har ændret sig. hvis dette er muligt, hvordan kan jeg brænde backup fil til cd (DVD), for min pc til at starte op fra det første opstartsenhed ![]() tak!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, og hvis du har kopieret hele hdd på disken (skygger) det skal arbejde, men hvis du kun coppied vælge dele, vil det nok ikke. Og som for at få det til at arbejde, og først er du nødt til at brænde det på en CD (eller DVD er CD er ikke stor nok) med en af de programmer, der skulle være kommet med en af dine flere DVD forfattere. Så når du har brug for til at starte op fra disken, skal du være i stand til at indstille bios til at vælge det optiske drev før hdd til opstart, og dermed starter op fra CD / DVD først.
Jeg er ikke 100% sikker på, at dette ville arbejde, men i teorien (atleast så vidt jeg ved) det skal. Og jeg ved ikke, hvordan du ville gå om at ændre opstartsenhed på din motherboad fordi alle bios's er forskellige, bare se gennem menuerne, indtil du ser en mulighed for at sige noget i retning af "Boot priotity" Når du har fundet det du vil vide til næste gang, så afslutte uden at gemme changs det tidspunkt, netop incase du har foretaget en ændring af ulykken. Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
| ARR skrive tak Jeg har nero jeg kunne brænde det med, men jeg tror, magic iso kunne have større chancer, da det vil brænde det som en bootabe billede Jeg tror! sikkerhedskopieringen er på 11 BG's som min DVD CD's grænsen på min HP DVD-diske er 4GB's Jeg er nødt til at bruge mere end en cd .. selv om det plejer boot til CD kunne jeg altid installere Windows derefter blot sætte CD'er i og derefter bruge min sikkerhedskopier .. Jeg tror, det ville også arbejde ill brænde nogle og se om det virker THANKS![]() som for det boot-enheder i BIOS. I mere end nogen min vej rundt dér, så jeg er altid derinde lol:)
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den nemmeste måde at lave en komplet backup af din harddisk er at bruge et billedbehandlingsprogram, f.eks Acronis True Image eller Norton Ghost.
Dette giver dig mulighed for at gøre et billede af din partition, som kan afbildet tilbage til en ny HDD og vil blive opstartbare. Enhver anden metode vil ikke fungere, som du skal have boot-filer, samt data. Jeg har brugt Acronis True Image mange gange og kan anbefale det. Mit system: Hjem Build
|