![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| viime nite i tehdä varmuuskopio minun kiintolevy kanssa ikkunat ja kaikki ohjelmat ect. toiseen harddrvie. Jos minulla oli polttaa varmuuskopion tiedoston cd ja yksi päivä i tarvitaan uudelleen asentaa ikkunat .. Voinko yksinkertaisesti käyttää tätä cd. olisi, että työ? myös kaikki minun ohjelmat ja asetukset jopa minun muunnettu asetukset kuten ikkunat fontit tyyliin, että olen muuttunut. jos tämä on mahdollista Miten polttaa varmuuskopion tiedoston cd (dvd), jotta minun pc käynnistää sen ensimmäisenä Käynnistyslaitteen ![]() kiitos!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, hyvin, jos kopioit koko hdd kiinni disk (haamukuvia) sen pitäisi toimia, mutta jos vain coppied valita osia, se luultavasti ei. Ja kuten myös saamaan sen toimimaan hyvin ensin tarvetta polttaa sen CD (tai DVD-levy on CD-levy ei ole riittävän suuri) ja yksi niistä ohjelmista, joita olisi pitänyt yhden oman useita DVD kirjailijoita. Sitten kun on käynnistää levyn, sinun pitäisi pystyä käyttämään bios valita optisen aseman ennen hdd käynnistystä, jolloin käynnistetään CD / DVD ensin.
En ole 100% varma, että tämä voisi toimia, mutta teoriassa (atleast sikäli kuin tiedän) pitäisi. Enkä tiedä, miten menisi noin muuttamatta Käynnistyslaitteen teidän motherboad koska kaikki bios n ovat erilaisia, vain katsoa läpi valikoissa, kunnes näet mahdollisuus sanoa jotain "Käynnistysparametrit priotity" Kun olet löytänyt sen tiedätte Seuraavan kerran, niin poistu tallentamatta changs Siihen aikaan vain incase olet tehnyt muutoksen onnettomuudessa. My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
| arr kirjoittaa kiitos Olen nero Voisin polttaa sen kanssa, mutta mielestäni magic iso voisi olla enemmän mahdollisuuksia, koska se polttaa se bootabe kuvaa mielestäni! varmuuskopiointi on klo 11 BG: n Oman DVD-cd: n raja minun hv dvd-levyt on 4 Gt: n i on enemmän kuin yksi cd .. vaikka se tapana käynnistyslataimen cd i voi aina asentaa ikkunat sitten juuri CDS ja käytä sitten minun backups .. Uskon, että myös työn huonosti polttaa jonkin verran ja katso jos se toimii KIITOKSET![]() kuin käynnistyksen laitteiden bios. i yli ei minun päin siellä olen aina siellä lol:)
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Helpoin tapa tehdä täydellinen varmuuskopio teidän HDD on käyttää kuvantamisjärjestelmä ohjelmaan, kuten Acronis True Image tai Norton Ghost.
Näin voit tehdä kuvan osio, joka voidaan imaged takaisin uusi kiintolevy ja se bootable. Mitä tahansa muuta menetelmää, ei toimi, kuten on käynnistystiedostot, samoin kuin tietoja. Olen käyttänyt Acronis True Image monta kertaa ja voi suositella sitä. My System: Etusivu Rakenna
|