vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows varmuuskopion cd?

Reply

Thread Tools
Old 17 kesäkuu 2008, 03:17
Rahoittajien ryhmän

Default Windows varmuuskopion cd?

viime nite i tehdä varmuuskopio minun kiintolevy kanssa ikkunat ja kaikki ohjelmat ect. toiseen harddrvie.

Jos minulla oli polttaa varmuuskopion tiedoston cd ja yksi päivä i tarvitaan uudelleen asentaa ikkunat .. Voinko yksinkertaisesti käyttää tätä cd. olisi, että työ? myös kaikki minun ohjelmat ja asetukset jopa minun muunnettu asetukset kuten ikkunat fontit tyyliin, että olen muuttunut.

jos tämä on mahdollista Miten polttaa varmuuskopion tiedoston cd (dvd), jotta minun pc käynnistää sen ensimmäisenä Käynnistyslaitteen

kiitos!

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY watercooling
Network / Internet:
neitsyt 50Mb
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 17 kesäkuu 2008, 07:29
Rahoittajien ryhmän

ok, hyvin, jos kopioit koko hdd kiinni disk (haamukuvia) sen pitäisi toimia, mutta jos vain coppied valita osia, se luultavasti ei. Ja kuten myös saamaan sen toimimaan hyvin ensin tarvetta polttaa sen CD (tai DVD-levy on CD-levy ei ole riittävän suuri) ja yksi niistä ohjelmista, joita olisi pitänyt yhden oman useita DVD kirjailijoita. Sitten kun on käynnistää levyn, sinun pitäisi pystyä käyttämään bios valita optisen aseman ennen hdd käynnistystä, jolloin käynnistetään CD / DVD ensin.

En ole 100% varma, että tämä voisi toimia, mutta teoriassa (atleast sikäli kuin tiedän) pitäisi. Enkä tiedä, miten menisi noin muuttamatta Käynnistyslaitteen teidän motherboad koska kaikki bios n ovat erilaisia, vain katsoa läpi valikoissa, kunnes näet mahdollisuus sanoa jotain "Käynnistysparametrit priotity" Kun olet löytänyt sen tiedätte Seuraavan kerran, niin poistu tallentamatta changs Siihen aikaan vain incase olet tehnyt muutoksen onnettomuudessa.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 17 kesäkuu 2008, 12:36
Rahoittajien ryhmän

arr kirjoittaa kiitos Olen nero Voisin polttaa sen kanssa, mutta mielestäni magic iso voisi olla enemmän mahdollisuuksia, koska se polttaa se bootabe kuvaa mielestäni! varmuuskopiointi on klo 11 BG: n Oman DVD-cd: n raja minun hv dvd-levyt on 4 Gt: n i on enemmän kuin yksi cd .. vaikka se tapana käynnistyslataimen cd i voi aina asentaa ikkunat sitten juuri CDS ja käytä sitten minun backups .. Uskon, että myös työn huonosti polttaa jonkin verran ja katso jos se toimii KIITOKSET

kuin käynnistyksen laitteiden bios. i yli ei minun päin siellä olen aina siellä lol:)

Old 19 kesäkuu 2008, 15:45
Rahoittajien ryhmän

Helpoin tapa tehdä täydellinen varmuuskopio teidän HDD on käyttää kuvantamisjärjestelmä ohjelmaan, kuten Acronis True Image tai Norton Ghost.
Näin voit tehdä kuvan osio, joka voidaan imaged takaisin uusi kiintolevy ja se bootable. Mitä tahansa muuta menetelmää, ei toimi, kuten on käynnistystiedostot, samoin kuin tietoja.
Olen käyttänyt Acronis True Image monta kertaa ja voi suositella sitä.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.