![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Last Nite Ik heb een backup van mijn harde schijf met Windows en alle programma's ect. naar een andere harddrvie. als ik was om het back-upbestand branden op cd en een dag dat ik nodig om Windows opnieuw installeren .. kan ik gewoon gebruik van deze cd. zou dat werken? Ook zou al mijn programma's en settings zelfs mijn gewijzigde instellingen zoals Windows lettertypen stijl die ik heb veranderd. indien dit mogelijk is hoe kan ik de back-up bestand branden op cd (dvd) om mijn pc op te starten vanaf het als eerste opstartapparaat ![]() bedankt!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, nou als je de hele harde schijf gekopieerd naar de harde schijf (spookbeelden) het zou moeten werken, maar als je alleen coppied selecteer delen, is het dat waarschijnlijk niet. En als voor de steeds aan het werk, zowel eerste moet je branden op een cd (of DVD-cd is niet groot genoeg) met een van de programma's die moeten worden geleverd met een van uw verschillende dvd schrijvers. Dan wanneer je moet starten vanaf de schijf, moet u in staat om de bios te kiezen voor de optische drive vóór de hdd voor het opstarten, dus opstarten vanaf de cd / dvd eerste.
Ik ben niet 100% zeker dat dit zou werken, maar in theorie (ten minste voor zover ik weet) het zou moeten. En ik weet niet hoe je zou gaan over het wijzigen van de opstartapparaat op uw motherboad omdat alle bios's zijn verschillend, kijk door de menu's tot u een optie zegt iets als "Boot priotity" Zodra u dit heeft gevonden weet je voor de volgende keer, dus verlaten zonder op te slaan changs die tijd, net Incase u een verandering door een ongeval. Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| |||
| |||
| arr schrijven dankzij Ik heb nero ik kon branden met maar ik denk dat magie iso zou kunnen hebben meer een kans als hij zal branden als een image bootabe i think! de back-up is op 11 BG's als mijn dvd-cd's de limiet op mijn hp dvd schijven 4GB's zal ik het gebruik van meer dan een cd .. zelfs indien het wont boot naar de cd kon ik altijd de installatie van Windows dan net de cd's in en gebruik dan mijn back-ups .. Ik denk dat zou ook het werk ziek sommige branden en kijken of het werkt THANKS![]() als voor de boot-apparaten in het BIOS. i dan niet mijn manier om er als ik ben er altijd lol:)
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De eenvoudigste manier om een volledige back-up van uw harde schijf is het gebruik van een grafisch programma, zoals Acronis True Image of Norton Ghost.
Dit zal u toestaan om een imago van uw partitie, die kan worden gescand naar een nieuwe vaste schijf en wordt bootable. Elke andere methode zal niet werken, zo moet u de boot bestanden, evenals de gegevens. Ik heb gebruikt Acronis True Image vele malen en kan aanraden. Mijn Systeem: Home Bouw
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Uw Backup Solutions | platti | Drives & Removable Media | 10 | 4 mei 2009 10:30 |
| Creating Windows Backup disk | antbann | Windows besturingssystemen | 5 | 26 Jan 2009 13:00 |
| Noodzaak backupsoftware | thingie2 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 24 apr 2008 13:27 |
| Backup-films | demacs | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 11 Jan 2008 18:38 |
| How to backup Windows XP oorspronkelijke schijf | fredted40x | Windows besturingssystemen | 3 | 11 okt 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |