![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ok. Heres min problemo.
Når jeg tænder for computeren, Windows starter lastning med blå bar går hen over skærmen, men det fryser omkring halvvejs gennem læsning og det bare bliver sådan. Så jeg gik ind i fejlsikret tilstand, og jeg forsøgte systemgendannelsespunkt, så jeg kan få ting som de var for et par dage tilbage. Men jeg vælger den dato, jeg ønsker at gå tilbage til, men på knappen "Næste" plejer arbejde. Jeg klikker på det og der sker ikke noget. Så kan man bedes venligst fortælle mig, hvordan du retter system genoprette eller give mig en helt anden idé om, hvordan du kan få Windows til ikke at fryse til. Thanks a lot, sætter pris på enhver, der kan hjælpe. |
|
|
|||
|
|||
|
Hmmm ... Når du får de indstillinger skærmen til at gå i fejlsikret tilstand osv., har du forsøgt at "vende tilbage til den sidst kendte fungerende konfiguration". Du kan forsøge insterting din XP-cd, hvis du stadig har den, og starte op fra disken for at foretage en reparation af Windows.
Hvis du ikke har mulighed for at gøre dette, og problemet fortsætter, du kan altid lave en ren installation af Windows. Men at ville resultere i tab af dine filer og spening penge på et nyt OS. |