mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Bar Wont Volledig Laden. Hulp met System Restore aub.

Reply

Thread Tools
Old 27 mei 2009, 10:48
Nieuw Lid Fractie

Default Windows Bar Wont Volledig Laden. Hulp met System Restore aub.

Oke. Heres mijn problemo.

Toen ik weer op de computer, Windows begint laden met die blauwe balk die dwars over het scherm, maar het bevriest ongeveer halverwege het laden en het blijft gewoon zo.

Dus ging ik in de veilige modus en ik probeerde systeem te herstellen, dus ik kan dingen als ze een paar dagen terug. Maar ik kies de datum Ik wil terug, maar de "volgende" knop wont werk. Ik klik erop en er gebeurt niets.

Dus kan iemand please please me vertellen hoe fix systeem herstellen of geef me een heel ander idee over hoe je ramen niet te bevriezen. Thanks a lot, waarderen iedereen die kan helpen.
Old 28 mei 2009, 11:47
Lid Fractie

Default Windows Bar Wont Volledig Laden. Hulp met System Restore aub.

Hmmm ... Wanneer krijg je het scherm met de opties te gaan in de veilige modus etc, heb je geprobeerd 'terug te keren naar de laatst bekende goede configuratie ". Je zou kunnen proberen insterting uw XP-cd als u nog steeds en het opstarten van de schijf om een reparatie van ramen.

Als je niet de mogelijkheid hebben om dit te doen en het probleem zich blijft voordoen kunt u altijd een schone installatie van Windows. Maar dat zou resulteren in verlies van uw bestanden en spening geld op een nieuw besturingssysteem.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.