mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Bar wont Fullt Load. Hjelp med Systemgjenoppretting Ver.

Reply

Thread Tools
Old 27 mai 2009, 10:48
New Member Group

Default Windows Bar wont Fullt Load. Hjelp med Systemgjenoppretting Ver.

Ok. Heres min problemo.

Når jeg slår på datamaskinen, Windows begynner å laste med den blå linjen går over skjermen, men det fryser omtrent halvveis gjennom lasting og det bare være sånn.

Så jeg gikk inn i sikker modus, og jeg prøvde systemgjenopprettingspunkt så jeg kan få ting som de var et par dager tilbake. Men jeg velger dato Jeg vil gå tilbake til, men den "neste" knapp wont arbeide. Jeg klikker på det, og ingenting skjer.

Så kan noen vennligst fortell meg hvordan du løser systemgjenopprettingspunkt eller gi meg en helt annen ide om hvordan du får Windows ikke å fryse opp. Tusen takk, setter pris på alle som kan hjelpe.
Old 28 mai 2009, 11:47
Medlem Group

Default Windows Bar wont Fullt Load. Hjelp med Systemgjenoppretting Ver.

Hmmm ... Når du kommer til valg for å gå inn i sikkermodus etc, har du prøvd å "gå tilbake til den siste fungerende konfigurasjon. Du kunne prøve insterting din XP-CDen hvis du fortsatt har det og boot fra disken til å gjøre en reparasjon av vinduer.

Hvis du ikke har mulighet til å gjøre dette og problemet vedvarer kan du alltid gjøre en ren installasjon av Windows. Men det ville resultere i tap av filer og spening penger på et nytt OS.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.