mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Windows Bar wont Fullt lastlinjekonvention. Hjälp med Systemåterställning Snälla.

Reply

Thread Tools
Old 27 maj 2009, 10:48
New Member Group

Default Windows Bar wont Fullt lastlinjekonvention. Hjälp med Systemåterställning Snälla.

Ok. Heres mitt problemo.

När jag slår på datorn, windows startar lastningen med det blåa fältet kommer hela skärmen men det fryser ungefär halvvägs genom lastning och det bara fortsätter så.

Så jag gick in i felsäkert läge och jag försökte system restaurera så jag kan få saker som de var ett par dagar tillbaka. Men jag väljer det datum jag vill gå tillbaka till men "nästa" knappen wont arbete. Jag klickar på den och ingenting händer.

Kan någon vänligen tala om för mig hur man rättar till system restaurera eller ge mig en helt annan idé om hur man kan få fönster att inte frysa. Tack så mycket, uppskattar alla som kan hjälpa till.
Old 28 maj 2009, 11:47
Ledamot Gruppen

Default Windows Bar wont Fullt lastlinjekonvention. Hjälp med Systemåterställning Snälla.

Hmmm ... När du kommer alternativen skärmen för att gå in i felsäkert läge osv, har du provat att "återgå till senast fungerande konfiguration". Du kan försöka insterting din XP CD om du fortfarande har det och starta upp från disken för att göra en reparation av Windows.

Om du inte har möjlighet att göra detta och problemet kvarstår kan du alltid göra en ren installation av Windows. Men det skulle leda till förlust av filer och spening pengar på ett nytt OS.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Windows Systemåterställning Scopa Windows-operativsystem 1 7 oktober 2009 02:55
Har ett system måste vara fullt byggd för fallet fans att arbeta Bob T Cases & Power Supplies 1 17 juni 2009 04:10
Windows Systemåterställning fungerar inte pest79456 Virus, spionprogram och säkerhet 11 9 mars 2009 18:55
System Restore / system för återvinning ct122592 Windows-operativsystem 1 2 januari 2008 18:49
Wont helt boot hålla återstart timbo27 Processorer, moderkort & RAM 6 8 oktober 2007 11:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.