mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Dual Boot Config Hjælp

Reply

Thread Tools
Old 27 November 2007, 08:48
Medlem Gruppen

Hello everyone! Jeg købte en ny computer for et par måneder siden fra den gode ole bedste køb. Men de aldrig gav mig en omformatere disken til vista. Det er et problem, fordi jeg virkelig ønsker at dual boot XP og Vista, fordi jeg egentlig bare ønsker at vente, indtil Vista kommer ud med SP1 indtil jeg bruge det. I den mellemliggende tid min ven bragte hans Vista Home Premium harddisken over til min plads, og jeg stort set lige har kopieret alle filerne fra disken til min pc. Men hvordan kan du gøre dette til en disk, der kan bruges til dual boot vinduer. Åh, og jeg har XP Pro disken fra min gamle computer jeg dont længere bruges. Nogen hjælp i denne ville blive værdsat meget. Tak
Old 27 November 2007, 10:30
Medlem Gruppen

Du kan ikke kopiere filer fra en vista disk ... og forventer, at det arbejde som sin gå imod ophavsret. MS har meget stramme restriktioner, kan du kun installere Vista på 1 PC fra 1 nøgle. Samme gælder med XP.
Old 27 november 2007, 11:02
Medlem Gruppen

Nå det vil kun være på én computer (dual-boot-en). Jeg vil bruge mine venner filer, men bruger min nøgle, som er trykt på siden af computeren sagen. Og for XP Pro, at computeren ikke virker, således at bl.a. kopi af xp kun vil være på en computer som godt.
Old 4. december 2007, 11:27
Donor-Gruppen

Så du ønsker at installere en legit afskrift i Vista og XP Pro på en harddisk? Eller til forskellige harddiske?

Mit system: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Bundkort:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM Hukommelse:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Grafikkort (r):
BfG 8800GTS 320MB OC2
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optisk drev (r):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Sag / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Køling:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
dobbelt gigabit / 20MB Kabel
Monitor (s):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 4 december 2007, 17:15
Medlem Gruppen

Jeg vil sikkert bare skal bruge en harddisk. Her er, hvad jeg tænkte så lad mig vide, om dette kommer til at arbejde eller ej. Ill bruge en af de mange partitionen skabere at oprette to separate partitioner. Installere min kopi af Windows XP på både skillevægge og kun opgradere til Vista på kun én af partitioner. Ville det arbejde?
Old 4 december 2007, 18:11
Donor-Gruppen

Det ville, men det ville være meningsløst.

Installere XP på en partition så blot installere Vista på den anden ... ikke nødvendigt at installere xp to gange derefter opgradere en af dem.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.