vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows Dual Boot Config Ohje

Reply

Thread Tools
Old 27 marraskuu 2007, 08:48
Jäsen

Default Windows Dual Boot Config Ohje

Hei kaikille! Olen ostanut uuden tietokoneen muutama kuukausi sitten siitä hyvästä Ole Best Buy. Kuitenkin, he eivät koskaan ollut minulle alustaa levyn näköala. Tämä on ongelma, koska haluan todella kahtalainen etu XP ja Vista, koska en todellakaan halua vain odottaa Vista tulee ulos SP1: n kanssa, kunnes voin käyttää sitä. Tällä välin kaveri tuonut Vista Home Premium-levy vuodelle minun paikkani ja olen aika paljon vain kopioida kaikki tiedostot levyltä tietokoneeseen. Mutta kuinka voit tehdä tämän huomioon levyn, jota voidaan käyttää dual boot windows. Voi, ja minulla on XP Pro levy minun vanhemmat tietokone I dont enää käytössä. Apua tässä olisi suuresti arvostaa. Kiitos
Old 27 marraskuu 2007, 10:30
Jäsen

You cant kopioida tiedostoja näköala kehrä ... ja odottaa sen toimimaan sen tulee vastaan tekijänoikeus. Jäsenvaltiot ovat hyvin tiukat, voit vain asentaa Vistan 1 PC 1-näppäimellä. Sama on XP.
Old 27 marraskuu 2007, 11:02
Jäsen

No se on vain yhdellä tietokoneella (dual boot yksi). Käytän ystäväni tiedostoja vaan käyttää minun avain, joka on painettu puolella tietokoneen kotelo. Ja XP Pro, että tietokone ei toimi niin, että erityisesti kopio XP vain yhdellä tietokoneella samoin.
Old 4 joulukuu 2007, 11:27
Rahoittajien ryhmän

Joten et halua asentaa helposti luettava jäljennös Vista ja XP Pro on yksi kovalevy? Tai eri kiintolevyä?

My System: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Emolevy:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-muisti:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optinen asema (t):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Asia / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
kaksi gigabit / 20MB Kaapeli
Monitor (t):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 4 joulukuu 2007, 17:15
Jäsen

Olen luultavasti vain käyttää yksi kovalevy. Tässä on mitä ajattelin niin minulle, jos tämä ei tule toimimaan vai ei. Ill käyttöön yksi monista osion tekijät luoda kaksi erillistä osiota. Asenna Windows XP sekä osiot ja vain päivittää Vistaan vain yhtä osiota. Olisiko tämä toimii?
Old 4 joulukuu 2007, 18:11
Rahoittajien ryhmän

Se vaan se olisi turhaa.

Asentaa XP yksi osio sitten yksinkertaisesti asentaa Vistan muista ... ei tarvitse asentaa XP kahdesti päivittää yksi niistä.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.