![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille! Olen ostanut uuden tietokoneen muutama kuukausi sitten siitä hyvästä Ole Best Buy. Kuitenkin, he eivät koskaan ollut minulle alustaa levyn näköala. Tämä on ongelma, koska haluan todella kahtalainen etu XP ja Vista, koska en todellakaan halua vain odottaa Vista tulee ulos SP1: n kanssa, kunnes voin käyttää sitä. Tällä välin kaveri tuonut Vista Home Premium-levy vuodelle minun paikkani ja olen aika paljon vain kopioida kaikki tiedostot levyltä tietokoneeseen. Mutta kuinka voit tehdä tämän huomioon levyn, jota voidaan käyttää dual boot windows. Voi, ja minulla on XP Pro levy minun vanhemmat tietokone I dont enää käytössä. Apua tässä olisi suuresti arvostaa. Kiitos |
|
| |||
| |||
| You cant kopioida tiedostoja näköala kehrä ... ja odottaa sen toimimaan sen tulee vastaan tekijänoikeus. Jäsenvaltiot ovat hyvin tiukat, voit vain asentaa Vistan 1 PC 1-näppäimellä. Sama on XP. |
|
| |||
| |||
| No se on vain yhdellä tietokoneella (dual boot yksi). Käytän ystäväni tiedostoja vaan käyttää minun avain, joka on painettu puolella tietokoneen kotelo. Ja XP Pro, että tietokone ei toimi niin, että erityisesti kopio XP vain yhdellä tietokoneella samoin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joten et halua asentaa helposti luettava jäljennös Vista ja XP Pro on yksi kovalevy? Tai eri kiintolevyä?
| |||
| |||
| Olen luultavasti vain käyttää yksi kovalevy. Tässä on mitä ajattelin niin minulle, jos tämä ei tule toimimaan vai ei. Ill käyttöön yksi monista osion tekijät luoda kaksi erillistä osiota. Asenna Windows XP sekä osiot ja vain päivittää Vistaan vain yhtä osiota. Olisiko tämä toimii? |
|
| |||
| |||
| Se vaan se olisi turhaa. Asentaa XP yksi osio sitten yksinkertaisesti asentaa Vistan muista ... ei tarvitse asentaa XP kahdesti päivittää yksi niistä.
__________________ Woah! Löysit salainen lause! lol, n00b. |