mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Dual Boot Config Help

Reply

Thread Tools
Old 27 november 2007, 08:48
Lid Fractie

Default Windows Dual Boot Config Help

Hallo iedereen! Ik kocht een nieuwe computer een paar maanden geleden uit de goeie ouwe beste koop. Maar ze nooit gaf me een schijf opnieuw te formatteren voor vergezicht. Dit is een probleem, omdat ik echt wil dual boot XP en Vista, omdat ik echt wil gewoon wachten tot Vista wordt geleverd met SP1, totdat ik het te gebruiken. In de tussentijd mijn vriend bracht zijn Vista Home Premium schijf naar mijn plaats en ik vrijwel alleen al de gekopieerde bestanden van de schijf naar mijn pc. Maar hoe kan je dit in een schijf die kan worden gebruikt om dual boot windows. Oh en ik heb de XP Pro schijf van mijn oudere computer I dont meer gebruikt. Alle hulp in deze zou zeer gewaardeerd worden. Bedankt
Old 27 november 2007, 10:30
Lid Fractie

You cant kopiëren van bestanden van een vergezicht schijf ... en verwacht dat het werk als haar gaan tegen het auteursrecht. MS hebben zeer strikte beperkingen, kunt u alleen Vista te installeren op 1 PC met ingang van 1 sleutel. Hetzelfde geldt met XP.
Old 27 nov 2007, 11:02
Lid Fractie

Nou het enkel zal worden op een computer (de dual-boot een). Ik zal mijn vrienden bestanden, maar mijn sleutel die is afgedrukt op de zijkant van de computer zaak. En voor de XP Pro die computer niet werken, zodat het bijzonder exemplaar van XP worden enkel op een computer ook.
Old 4 dec 2007, 11:27
Donor Groep

Dus u bent willen een legitiem exemplaar van Vista en XP Pro te installeren op een harde schijf? Of om verschillende harde schijven?

Mijn Systeem: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Moederbord:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM Geheugen:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optische Drive (s):
CDRW + DVD-RW [dubbellagige]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Koeling:
Zalman CNPS9700NT
Netwerk / Internet:
dual Gigabit / 20MB Kabel
Monitor (s):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32Bit
Old 4 december 2007, 17:15
Lid Fractie

Ik zal waarschijnlijk gewoon met behulp van een harde schijf. Hier is wat ik dacht dus laat me weten als dit gaat werken of niet. Ill gebruik een van de vele makers partitie te creëren twee aparte partities. Installeer mijn exemplaar van Windows XP op zowel de partities en alleen een upgrade naar Vista op slechts een van de partities. Zou dat werken?
Old 4 december 2007, 18:11
Donor Groep

Het zou maar het zou zinloos.

Installeer XP op een partitie te installeren dan gewoon Vista op de andere ... geen noodzaak om XP te installeren tweemaal vervolgens een upgrade een van hen.

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Is het waar dat Windows Vista niet in staat is Dual Boot met Operating System ... ComputerRepairStpete Windows besturingssystemen 1 5 oktober 2009 07:54
Dual Boot XP Nu Wont Boot NTLDR ontbreekt trayde Windows besturingssystemen 4 18 mrt 2009 07:07
Running DDR2-geheugen in Dual Channel Config? P5200 CPUs, Moederborden & RAM 2 15 feb 2009 07:55
Twee besturingssystemen op een pc - Windows Vista en XP Dual Boot TenQ Windows besturingssystemen 1 11 feb 2009 12:05
\ windows \ system32 \ config \ system ontbreekt of is beschadigd fenderdude Windows besturingssystemen 1 23 dec 2008 07:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.