mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows dobbeltoppstart Config Hjelp

Reply

Thread Tools
Old 27th Nov 2007, 08:48
Medlem Group

Default Windows dobbeltoppstart Config Hjelp

Hei alle sammen! Jeg kjøpte en ny maskin for noen måneder siden fra den gode ole beste kjøp. Men de har aldri gi meg en formatere disken for vista. Dette er et problem fordi jeg vil virkelig dobbeltoppstart xp og vista fordi jeg virkelig vil bare vente til Vista kommer ut med SP1 før jeg bruker det. I mellomtiden min kompis brakt hans Vista Home Premium disk over til meg og jeg stort sett bare kopiert alle filene fra disken til PCen. Men hvordan kan du gjøre dette til en disk som kan brukes til dobbeltoppstart vinduer. Oh, og jeg har XP Pro disk fra min eldre datamaskin jeg ikke bruker lenger. Hjelp i denne vil bli verdsatt. Takk
Old 27th Nov 2007, 10:30
Medlem Group

Du skrånende kopiere filer fra en vista diskett ... og forventer at det skal fungere som går mot opphavsretten. MS har svært stramt restriksjoner, kan du bare installere Vista på 1 PC fra 1-tasten. Samme gjelder med XP.
Old 27 november 2007, 11:02
Medlem Group

Vel det vil bare være på én datamaskin (det dobbeltoppstart en). Jeg vil bruke mine venner filer men bruke tasten som er trykt på siden av maskinen tilfelle. Og for Xp Pro at datamaskinen fungerer ikke slik at bestemt kopi av XP vil bare være på én datamaskin også.
Old 4 desember 2007, 11:27
Donor Group

Så du ønsker å installere en legit kopi av Vista og XP Pro til en harddisk? Eller til forskjellige harddisker?

Min System: = /

Prosessor (er):
AMD 64x2 6000 +
Hovedkort:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-minne:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
2x36gb RAID0 / 200 GB / 500GB
Optisk stasjon (er):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Cooling:
Zalman CNPS9700NT
Nettverk / Internett:
dual gigabit / 20MB Kabel
Skjerm (er):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 4de Dec 2007, 17:15
Medlem Group

Jeg skal nok bare bruke ett harddisk. Her er hva jeg tenkte så gi meg beskjed om dette kommer til å jobbe eller ikke. Ill bruke en av de mange partisjon til å lage to separate partisjoner. Installer min kopi av Windows XP på både partisjoner og bare oppgradere til Vista på bare én av partisjonene. Ville det fungere?
Old 4de Dec 2007, 18:11
Donor Group

Det ville, men det ville være meningsløst.

Installere XP på en partisjon deretter bare installere Vista på den andre ... ikke nødvendig å installere XP dobbelt så oppgradere en av dem.

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Er det sant at Windows Vista ikke er i stand til å Dobbelt Støvel med operativsystem ... ComputerRepairStpete Windows-operativsystemer 1 5 oktober 2009 07:54
Dobbeltoppstart Nå XP wont Boot NTLDR mangler trayde Windows-operativsystemer 4 18 mars 2009 07:07
Running DDR2 Minne i Dual Channel Config? P5200 CPUer, Hovedkort & RAM 2 15 februar 2009 07:55
To operativsystemer på en PC - Windows Vista og XP dobbeltoppstart TenQ Windows-operativsystemer 1 11 februar 2009 12:05
\ windows \ system32 \ config \ system mangler eller er skadet fenderdude Windows-operativsystemer 1 23 desember 2008 07:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.