vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windowsin asetusten siirtäminen

Reply

Thread Tools
Old 7 tammikuu 2008, 11:17
Jäsen

Default Windowsin asetusten siirtäminen

Easy Transfer! ? jos koskaan jotain ei ole, mitä se on todettu olla tämä on sitä, ja sen osa Vista on todellakin kasa roskapostina.

Minulla on uusi Dell Inspiron 1520 ja ovat poistaneet ohjeiden kovalevy minun vanha XP kone, lastattuna se kiinni ulkoinen HD harjoittaja ja kytketty sekä niihin liittyviä USB-kaapeli.
Dell tunnustaa vanhan kovalevyn, Great!
Käynnistän helppo siirtää, se buzzes pois kaikkia tiedostoja noin tunti sitten näyttää luettelon kaikista tiedostoista sen siirtää, ja neuvoo, että täydellinen minun on reboot.

OK sikäli, uudelleenkäynnistä ja kallistuksen löytää siirtää tiedostot minne tahansa.

Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, kuinka paikantaa siirtää tiedostoja ja kerran sijaitsee miten sitten helposti integroida ne minun läsnä tiedostoja, esimerkiksi suosikkeja, sähköpostit jne.

Minun on sanottava, että yrittää ymmärtää helppo siirtää neuvoja ohjatun on kuin toisella kielellä. Ei todellakaan pitäisi olla kirjoitettu idiootteja. Olen pannut merkille, että sen lajittelun kautta kaikki tiedostot esimerkiksi se myös näyttää olevan myös tiedostot uuteen koneeseen.
Im täysin menettänyt tämän. Ive näytti netto mutta samalla on paljon viestijoukot noin Easy Transfer ei isnt mitään mikä on totta opetusohjelma ja varmasti ole sitä, mitä etsiä, kun siirto on valmis. Ole hyvä ja joku kohta minut alas oikealle tielle.

Old 7 tammikuu 2008, 12:56
Rahoittajien ryhmän

En ole varma, mitä ohjeita käytät, mutta jos vanha järjestelmä oli unbootable, se ei yleensä ole tarpeen poistaa kiintolevylle. Sen sijaan on olemassa vaihtoehtoja on erilaisia ohjelmistoja Vie tiedostot / data .... ja sitten samanlaisia vaihtoehtoja Vista Tuo niitä.

Mitä neuvoja olit seuraavat ja mistä?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 7 tammikuu 2008, 13:39
Jäsen

kyllä vanha kovalevy kaatui ja I couldnt saada se takaisin käyttäen F8 ollenkaan, se vain pitää pyytää minua valitsemaan XP ja sitten "tyhjä näyttö". Joten neuvonta vuoden loppua tällä foorumilla ehdotti käytettävä ulkopuolista teerasia.
Kuten mainitsin, kun avata vanha kovalevy, näköala ja helppo siirtää luet sitä, ja näyttää olevan siirtämällä kaikki tiedostot.
Alle C ajaa Vista, nyt on tiedosto nimeltä "from_old_computer" Jos osoita, että se alkaa käydä läpi siirtää järjestelmä jälleen, mutta tällä kertaa pyytävät "avaimet". Siinä vaiheessa, koko kone vain jäätyy ja minun on uudestisyntynyt näköala.
Myös Vista nojalla C / Olen myös nyt on tiedosto nimeltä migwiz ja jos napsautan että se alkaa siirron ilman tarvetta avaimet jne.
The migwiz tiedosto on noin 30MB kokoisia mikä viittaa siihen, jotenkin se on tiedostot Haluan.
Se on niin turhauttavaa ja rehellisesti järjetöntä.
Old 7 tammikuu 2008, 14:04
Rahoittajien ryhmän

Valitettavasti Outlook Expressin dbx-tiedostoja, alkaen XP ei voida erikseen tuoda Vista Windows Mail, voit tuoda vain dbx-tiedostoja kansioon luotu tekemällä täydellinen OE varmuuskopiot XP.

Sinun pitäisi pystyä kopioida Suosikit Internet Explorer helposti vaikka.

Selaaminen vanhan ajaa Documents & Settings /käyttäjätunnuksesi/Suosikit. Jos korostat kaikki kohteet, oikealle napsauttamalla ja valitse Kopioi ja sitten navigoida Näköala ajaa Käyttäjät /käyttäjätunnuksesi/Suosikit ja napsauta hiiren kakkospainiketta ja liitä, se kopioi ne yli.

Vaikka tilannetta vanhan ajaa asiakirjat ja asetukset, sinun pitäisi olla mahdollisuus päästä ja kopioi kaikki tiedostot Omat tiedostot, joka sisältää Omat kuvatiedostot, Omat musiikkitiedostot jne.

HTH
Old 7 tammikuu 2008, 14:16
Jäsen

kiitos Phil
Eräs toinen kysymys. Yksi ohjelmien En todellakaan halua siirtää koko on minun sukupuusi programm. Olen asentanut FT ohjelmiston päälle näköala mutta miten voin mennä noin siirtyminen vanhasta tiedostosta uuteen koneeseen? Tai voin vain kopioida vanhan ohjelman tiedosto yli eikä välitä asennettaessa uusi kopio?
Kiitos
Old 7 tammikuu 2008, 14:30
Rahoittajien ryhmän

Riippuen mitä Family Tree ohjelmaa käytät, sinun tulee olla metsästää noin vanhan ajaa tietojen file (s).

Käytän Family Tree Maker, joka tallentaa tiedostot yhdellä. Ftw laajentamista, niin tässä tapauksessa voisimme vain etsiä ajaa. Ftw tiedostoja ... eli *. ftw ...... tai jos ei onnea, katso Program Files ja on metsästää sukupuusi ohjelma, avaa kansio ja etsi tiedosto (a) siellä.

HTH
Old 7 tammikuu 2008, 15:03
Jäsen

Kiitos Phil, voin käyttää samaa ohjelmaa. Pahoillani siitä, että tällainen numpty mutta voin vain kopioida koko FTW kansio ja pudota se uusi asennettu neitsyt FTW ohjelman tai mitä. Pledase xplain niin yksityiskohtaisesti kuin mahdollista. Olen todella arvostaa sitä.
Kiitos
Old 7 tammikuu 2008, 15:07
Rahoittajien ryhmän

N: o ... ei kansioon, vain tiedoston (t) laajennus. ftw

Jos yo näe extensions tiedostoja, mene Control Pane / / Kansion asetukset, valitse Näytä-välilehti ja siirry Piilota tunnettujen tiedostotyyppien tunnisteet-ja untick sitten Käytä ..... Sinun pitäisi sitten nähdä 3 kirjeellä laajennuksen kaikki tiedostot.

HTH
Old 7 tammikuu 2008, 15:51
Jäsen

Phil, voin vain nähdä tiedoston laajentamista FBC? päivätty toukokuun 2007.
Kuten Im nykyään käytössä Vista ja yrittää tarttua sen monimutkaisuuksia En voi nähdä mitään ohjauspaneelisi etsiä kansion vaihtoehtoja jne.
mitään ehdotuksia?
Old 7 tammikuu 2008, 16:05
Rahoittajien ryhmän

Kun Vista, vain mene Ohjauspaneeli ja olemassa kohteen nimeltä "Folder Options"

Ottaa sanoi, että jos näet 3 kirjeellä laajennus, kaikki tiedostot. sen jälkeen ei ole tarpeen.

Jos napsautat Käynnistä-painiketta, laatikossa näkyy alareunassa "Aloita haku" .... Kirjoita *. ftw ja paina Enter. Tämä hakuja HDD 'mihinkään. Ftw (Family Tree Maker tiedostoihin).
Kun sijaitsee voit kopioi ja liitä ne haluttu asema / location.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windowsin asetusten siirtäminen Katana Windows-käyttöjärjestelmät 2 13. Jul 2009 23:55
Easy Transfer johdot viidakko-bhoy Verkottuminen, Modeemit & VoIP 6 28 Dec 2008 05:52
From Windows Ubuntu (Asennus on helppoa) xJiX Linux & Alternative OS 3 7th Mar 2008 12:57
Etsin uusi LCD-näyttö, joka on mahdollisimman helppoa minun silmään andrewanimation Graphics Cards & Näytöt 5 8th Feb 2008 04:41
Onko helppo tapa tehdä tämä muu kuin muokkauksesta? Kona1984hawaii General Software Chat 5 16. Joulukuu 2007 00:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.