![]() |
|
| |||
| |||
| Easy Transfer! ? of nooit iets was niet wat het is dat het wordt dit moet worden, en als onderdeel van Vista het is echt een hoop rotzooi. Ik heb een nieuwe Dell Inspiron 1520 en verwijderd volgens de instructies van de harde schijf van mijn oude XP machine, geladen deze op een externe HD-drager en aangesloten zowel samen met de bijbehorende USB-kabel. De Dell erkent de oude harde schijf, Great! Ik start de Easy Transfer, het gonst weg door alle bestanden voor ongeveer een uur daarna toont een lijst van alle bestanden zijn overgebracht en adviseren dat te voltooien heb ik opnieuw op te starten. OK tot nu toe, rebooten en ik cant vinden de overgedragen bestanden overal. Kan iemand mij aub vertellen hoe vinden de overgedragen dossiers en eenmaal gevestigd hoe ik dan gemakkelijk integreren in mijn huidige bestanden, bijvoorbeeld, favorieten, e-mails, enz. Ik moet zeggen dat het proberen te begrijpen van de Easy Transfer-advies over de wizard is als een andere taal. Het is echt moet worden geschreven voor idioten. Ik stel vast dat als haar sorteren door alle bestanden bijvoorbeeld, maar ook lijkt te zijn met inbegrip van de bestanden op de nieuwe machine. Im volledig kwijt met deze. Ive keek op het net, maar tegelijkertijd is er veel discussies over Easy Transfer er isnt echt iets wat een echte tutorial en zeker niet wat te zoeken wanneer de overdracht is voltooid. Gelieve iemand me de goede weg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet niet zeker welke instructies die u gebruikt, maar tenzij je oude systeem was unbootable, is het normaliter niet nodig om de vaste schijf. Plaats zijn er mogelijkheden in de verschillende stukken software te exporteren bestanden / data .... en dan vergelijkbare opties in Vista te importeren.
| |||
| |||
| ja de oude harde schijf crashte en ik couldnt get it te herstellen met behulp van F8 op alle, alleen bewaard vraagt me om te selecteren XP en dan "leeg scherm". Dus advies einde van het jaar op dit forum voorgesteld het gebruik van een externe caddy. Zoals ik toen ik het openstellen van de oude harde schijf, Vista en gemakkelijke overdracht aan het lezen bent, en lijken de overdracht van alle bestanden. Onder C drive in Vista heb ik nu een bestand genaamd "from_old_computer" Als ik klik op dat het begint te gaan door middel van de overdracht-regeling opnieuw, maar deze tijd vraagt om "sleutels". Op dat punt, de hele machine gewoon bevriest en ik moet opnieuw opstarten Vista. Ook op Vista onder C / Ik heb ook nu een bestand genaamd migwiz en als ik klik op dat hij begint de overdracht zonder de noodzaak voor sleutels enz. De migwiz bestand is ongeveer 30MB groot zijn die erop wijst een of andere manier heeft de bestanden die ik wil. Het is zo frustrerend en ronduit absurd. |
|
| |||
| |||
| Helaas Outlook Express dbx-bestanden van XP, niet individueel kunnen worden ingevoerd in Vista Windows Mail kunt u alleen importeren dbx-bestanden uit een map gecreëerd door een volledige back-up OE in XP. Je moet kunnen kopiëren uw favorieten uit Internet Explorer gemakkelijk hoor. Navigeren op de oude schijf naar Documents & Settings /uw gebruikersnaam/Favorieten. Als u alle objecten, klik met de rechtermuisknop en selecteer kopiëren, dan navigeren op de Vista-schijf te Gebruikers /uw gebruikersnaam/Favorieten en klik met de rechtermuisknop en plakken, dat kopieer ze voorbij. Hoewel zoekt op de oude schijf in Documents & Settings, moet u toegang krijgen tot en kopieer alle bestanden in Mijn Documenten, waaronder Mijn afbeeldingen, Mijn muziek, enz. HTH |
|
| |||
| |||
| dankzij Phil Een andere vraag. Een van de programma's ik echt wilt verplaatsen in mijn stamboom programma. Ik heb de FT software op vista maar hoe doe ik bewegen op het oude bestand met de nieuwe machine? Of kan ik gewoon kopiëren van de oude programma bestand overgenomen en niet lastig met het installeren van een nieuw exemplaar? Bedankt |
|
| |||
| |||
| Afhankelijk wat stamboom programma dat u gebruikt, moet u beschikken over een jacht rond de oude schijf voor de data-file (s). Ik gebruik Family Tree Maker, die slaat de bestanden met een. Ftw uitbreiding, dus in dit geval kunnen we alleen maar zoeken op het station voor. Ftw bestanden ... dwz *. ftw ...... of indien geen geluk, kijk in Program Files en een jacht voor uw stamboom Program, open de map en zoek de file (s) er. HTH |
|
| |||
| |||
| Bedankt Phil, ik gebruik maken van hetzelfde programma. Sorry voor dat een dergelijke numpty maar ik kopieer gewoon de hele map en FTW druppel dit over de nieuw geïnstalleerde maagd FTW programma of wat. Pledase xplain zo gedetailleerd als je kunt. I really appreciate it. Bedankt |
|
| |||
| |||
| Nr. ... niet de map alleen de file (s) met de extensie. ftw Als yo niet kunt zien de extensies van bestanden, gaat u naar Control pane / / Mapopties, klik op het tabblad Weergave en ga naar verbergen voor bekende bestandstypen en vink, en klik vervolgens op Toepassen ..... je moet dan zien de 3 brief verlenging op alle bestanden. HTH |
|
| |||
| |||
| Phil, ik kan alleen maar een bestand met de extensie FBC? gedateerd rond mei 2007. Zoals Im nu gebruik van Vista en probeert te worstelen met de complexiteit I cant zie enigerlei wijze in bedieningspaneel te zoeken mapopties enz. suggesties? |
|
| |||
| |||
| In Vista, gaat u naar Control Panel en is er een item genaamd "Map Opties" Dit gezegd zijnde, als u de 3 brief verlenging, op alle bestanden. dan is er geen behoefte aan hebben. Als u klikt op de knop Start, een box zal verschijnen op de bodem "Zoekopdracht starten" .... Typ *. ftw en druk op Enter. Dit zal uw HDD 'voor. Ftw (Family Tree Maker gegevensbestanden). Zodra de locatie kunt u dan kopiëren en plakken naar uw gewenste station / locatie. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Easy Transfer | katana | Windows besturingssystemen | 2 | 13 jul 2009 23:55 |
| Easy Transfer-kabels | jungle-bhoy | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 28 dec 2008 05:52 |
| Van Windows naar Ubuntu (Installatie made easy) | xJiX | Linux & Alternative OS | 3 | De 7 maart 2008 12:57 |
| Ik ben op zoek naar een nieuwe LCD-scherm dat is zo makkelijk mogelijk te maken op mijn ogen | andrewanimation | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 8 feb 2008 04:41 |
| Is er een gemakkelijke manier om dit te doen anders dan opmaken? | Kona1984hawaii | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 16 dec 2007 00:43 |
| Thread Tools | |
| |