mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Closed Thread

Thread Tools
Old 15 oktober 2007, 04:48
Ny Medlem Gruppen

Please help! I løbet af de sidste par uger har jeg været downloadet film via BitTorrent klient alle filer er. Avi og omkring 700mb hver. Jeg holder alle 44 af dem i en enkelt mappe på mit skrivebord kaldet 'film'

Om en uge siden jeg downloadet en film, der sagde det rerquired riyocodec, så jeg gik hen til stedet og forsøger at downloade filen, men straks Mcafee sparket i at sige det var en trojansk hest, og har slettet den for mig. Så jeg slettede de film, der sagde, at det krævede det.

Et par dage senere er jeg fastslå, at jeg ikke kan åbne den 'film' mappe på skrivebordet uden at lukke vinduer og modtage boksen siger "Windows Stifinder har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

Jeg har kørt scanninger med McAfee og adaware, alle rene. Jeg er rådvild, hvad de skal forsøge næste.

Skål

Mike
Old 24 oktober 2007, 13:23
Donor-Gruppen

godt thats meget mærkeligt ... Det lyder som om, at mappen indeholder nu korrupte filer. prøve at køre en søgning på skrivebordet, og forsøger at få adgang til film derfra, vil du være i stand til at klippe og indsætte film til en ny placering og derefter slette mappen Film.
Old 24 oktober 2007, 14:16
Medlem Gruppen

Jeg får denne fejl til tider, soemtimes efterfulgt af "drwatson fejlsøgeren er stødt på fejl" dobbelt whammy af fejlmeddelelser. . Det doenst gøre en stor forskel i stabiliteten af systemet, bare irriterende.
Old 24 oktober 2007, 14:22
Redaktør Gruppen

Axegrinder at starte en tråd i Virus, Spyware & Sikkerhed forum med en HijackThis log, og jeg vil have et kig.

Old 24 oktober 2007, 14:24
Medlem Gruppen

Ok, lige et øjeblik

Manuskript:
Old 8 December 2007, 17:21
Ny Medlem Gruppen

Jeg har samme problem,

Jeg har 2 mappe, når klik på denne mappe besked fejl

sige

»Windows Stifinder har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager

hvad kan jeg gøre
Old 8 December 2007, 17:27
Administrator Gruppen

Ubesvarede dette, torrents er imod forum reglerne.

Coool du starte et nyt emne.

Lukket.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.