vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows Explorer on havainnut virheen, ja tuote on suljettava

Closed Thread

Thread Tools
Old 15 lokakuu 2007, 04:48
Uusi Jäsen

Please help! Viime viikkoina olen ollut ladata elokuvia läpi BitTorrent client kaikki tiedostot. Avi ja noin 700MB kukin. En säilyttää kaikki 44 heistä yhden kansion työpöydälle nimeltä "elokuvat"

Noin viikko sitten Latasin elokuvan, joka sanoi rerquired riyocodec, joten menin paikalle ja yrittää ladata tiedoston, mutta heti Mcafee potkaisi sanoi, että se oli troijalainen ja poistaa sen minulle. Joten Poistin elokuva, joka sanoi, että se edellyttää sitä.

Muutamaa päivää myöhemmin olen todennut, että en voi avata "elokuva"-kansion työpöydälle ilman ikkunoita lähellä ja saa ruutuun sanomalla "Windows Explorer on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä. "

Olen ajelu skannaa McAfee ja adaware, kaikki puhtaita. Olen tappiolla, mitä kokeilla seuraavaksi.

Hurraa

Mike
Old 24 lokakuu 2007, 13:23
Rahoittajien ryhmän

selvästi thats very strange ... kuulostaa, että kansio sisältää nyt korruptoituneet tiedostot. kokeilla etsiä työpöydän ja yrittää saada elokuvia sieltä, voit leikata ja liittää elokuvaa uuteen paikkaan ja sitten poistaa Elokuvat-kansioon.
Old 24 lokakuu 2007, 14:16
Jäsen

Saan tämän virheen joskus, soemtimes jälkeen "DrWatson debuggeri havainnut virheitä" kaksinkertainen vahinko virheilmoitukseen. . Se doenst tehdä suuri ero järjestelmän vakauden, vain ärsyttävää.
Old 24 lokakuu 2007, 14:22
Moderator Group

Axegrinder, aloittaa lanka Virusten, vakoiluohjelmien & Security foorumi HijackThis loki ja minulla on näyttää.

Old 24 lokakuu 2007, 14:24
Jäsen

Ok, vain muutaman minuutin

Done:
Old 8 joulukuu 2007, 17:21
Uusi Jäsen

Minulla on sama ongelma,

Olen 2-kansioon, kun klikkaa tähän kansioon message error

sanoa

"Windows Explorer on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme

Mitä voin tehdä
Old 8 joulukuu 2007, 17:27
Administrator Group

Vastaamatta jääneet tähän, torrents on vastoin foorumin sääntöjä.

Coool Aloita uusi aihe.

Closed.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.