![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Please help! Viime viikkoina olen ollut ladata elokuvia läpi BitTorrent client kaikki tiedostot. Avi ja noin 700MB kukin. En säilyttää kaikki 44 heistä yhden kansion työpöydälle nimeltä "elokuvat" Noin viikko sitten Latasin elokuvan, joka sanoi rerquired riyocodec, joten menin paikalle ja yrittää ladata tiedoston, mutta heti Mcafee potkaisi sanoi, että se oli troijalainen ja poistaa sen minulle. Joten Poistin elokuva, joka sanoi, että se edellyttää sitä. Muutamaa päivää myöhemmin olen todennut, että en voi avata "elokuva"-kansion työpöydälle ilman ikkunoita lähellä ja saa ruutuun sanomalla "Windows Explorer on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä. " Olen ajelu skannaa McAfee ja adaware, kaikki puhtaita. Olen tappiolla, mitä kokeilla seuraavaksi. Hurraa Mike |
|
| |||
| |||
| selvästi thats very strange ... kuulostaa, että kansio sisältää nyt korruptoituneet tiedostot. kokeilla etsiä työpöydän ja yrittää saada elokuvia sieltä, voit leikata ja liittää elokuvaa uuteen paikkaan ja sitten poistaa Elokuvat-kansioon. |
|
| |||
| |||
| Saan tämän virheen joskus, soemtimes jälkeen "DrWatson debuggeri havainnut virheitä" kaksinkertainen vahinko virheilmoitukseen. . Se doenst tehdä suuri ero järjestelmän vakauden, vain ärsyttävää. |
|
| |||
| |||
| Axegrinder, aloittaa lanka Virusten, vakoiluohjelmien & Security foorumi HijackThis loki ja minulla on näyttää. |
|
| |||
| |||
| Ok, vain muutaman minuutin Done: |
|
| |||
| |||
| Minulla on sama ongelma, Olen 2-kansioon, kun klikkaa tähän kansioon message error sanoa "Windows Explorer on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme Mitä voin tehdä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vastaamatta jääneet tähän, torrents on vastoin foorumin sääntöjä.