![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Please help! In de afgelopen paar weken heb ik het downloaden van films via bittorrent client alle bestanden zijn. Avi en ongeveer 700MB per stuk. Ik blijf alle 44 van hen in een map op mijn bureaublad genaamd 'films' Ongeveer een week geleden heb ik gedownload van een film die zei dat rerquired riyocodec, dus ik ging naar de site en de poging om het bestand te downloaden, maar meteen Mcafee gekickt te zeggen was het een trojan en verwijderde het voor me. Dus ik verwijderde de film die zei dat het nodig is. Een paar dagen later ben ik vinden dat ik niet kan openen de 'film' map op mijn bureaublad zonder ramen dicht en de ontvangst van de doos te zeggen 'Windows Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak. " Ik heb scans met McAfee en AdAware, alle schoon. Ik ben op een verlies wat te proberen volgende. Sante Mike |
|
| |||
| |||
| en dat is heel vreemd ... het klinkt alsof die map bevat nu corrupte bestanden. Probeer het doorzoeken van uw computer en probeert toegang te krijgen tot de films vanaf daar wordt u in staat om te knippen en plakken de films naar een nieuwe locatie en verwijder uw films map. |
|
| |||
| |||
| Ik krijg deze fout soms soemtimes gevolgd door de "Drwatson debugger heeft zijn fouten" double whammy van foutmeldingen. . Het doenst maken een groot verschil in de stabiliteit van het systeem, alleen irritant. |
|
| |||
| |||
| Axegrinder, een draad in de Virus, spyware & Security forum met een HijackThis log en ik zal eens kijken. |
|
| |||
| |||
| Ok, op slechts een minuut Gedaan: |
|
| |||
| |||
| Ik heb hetzelfde probleem, Ik heb 2 map klikt u in deze map bericht fout zeggen 'Windows Explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor het wat kan ik doen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gemiste dit torrents zijn tegen forum regels.