mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Explorer har et problem og må lukkes

Closed Thread

Thread Tools
Old 15nde 2007 okt, 04:48
New Member Group

Default Windows Explorer har et problem og må lukkes

Please help! De siste ukene har jeg vært å laste ned filmer via bittorrent-klient alle filene er. Avi og rundt 700MB hver. Jeg holder alle 44 av dem i en enkelt mappe på skrivebordet mitt kalt 'filmer'

Om en uke siden jeg lastet ned en film som sa det rerquired riyocodec, så jeg dro til stedet og forsøker å laste ned filen, men straks Mcafee sparket i sa at det var en trojaner og slettet den for meg. Så jeg fjernet filmen som sa det krevde det.

Noen dager senere er jeg finne det jeg ikke kan åpne "film"-mappen på skrivebordet uten å lukke vinduer og motta boksen sier "Windows Explorer har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne.

Jeg har kjørt skanninger med McAfee og adaware, alle rene. Jeg er i villrede hva jeg skal prøve neste.

Skål

Mike
Old 24th Nov 2007, 13:23
Donor Group

well thats veldig rart ... det høres ut som at mappen nå inneholder korrupte filer. prøve å kjøre et søk på skrivebordet ditt, og prøv å få tilgang til filmer derfra, vil du kunne klippe og lime inn filmer til et nytt sted og deretter slette filmene dine mappen.
Old 24th Nov 2007, 14:16
Medlem Group

Jeg får denne feilen noen ganger, soemtimes etterfulgt av "drwatson debugger har oppstått feil" double whammy av feilmeldinger. . Det doenst gjøre en stor forskjell på stabiliteten i systemet, bare irriterende.
Old 24 oktober 2007, 14:22
Moderator Group

Axegrinder, starter en tråd i Virus, spionprogrammer og sikkerhet forum med HijackThis stokk og jeg vil ta en titt.

Old 24 oktober 2007, 14:24
Medlem Group

Ok, bare et minutt

Ferdig:
Old 8nde Dec 2007, 17:21
New Member Group

Jeg har samme problem,

Jeg har 2-mappen når du klikker på denne mappen feilmelding

sa

"Windows Explorer har et problem og må lukkes. Vi beklager det

hva kan jeg gjøre
Old 8nde Dec 2007, 17:27
Administrator Group

Ubesvarte dette torrents er mot forum reglene.

Coool kan du starte et nytt emne.

Stengt.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Closed Thread

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Internet Explorer og HP C4280 utgave - Lukk et vindu og de nære Goran Nettlesere & FTP Clients 1 22 mai 2009 08:07
IE oppstå problem og må lukkes! fiveone5 Nettlesere & FTP Clients 3 5 mai 2009 13:45
Internet Explorer har et problem Stepfole Nettlesere & FTP Clients 3 21 april 2008 15:13
WMI et problem og behov for å lukke ....... comp818 General Software Chat 2 10 nov 2007 02:09
"Det oppstod en feil og må lukkes" mxmad32 PC & Console Gaming 5 31 juli 2007 09:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.