![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Please help! De siste ukene har jeg vært å laste ned filmer via bittorrent-klient alle filene er. Avi og rundt 700MB hver. Jeg holder alle 44 av dem i en enkelt mappe på skrivebordet mitt kalt 'filmer' Om en uke siden jeg lastet ned en film som sa det rerquired riyocodec, så jeg dro til stedet og forsøker å laste ned filen, men straks Mcafee sparket i sa at det var en trojaner og slettet den for meg. Så jeg fjernet filmen som sa det krevde det. Noen dager senere er jeg finne det jeg ikke kan åpne "film"-mappen på skrivebordet uten å lukke vinduer og motta boksen sier "Windows Explorer har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. Jeg har kjørt skanninger med McAfee og adaware, alle rene. Jeg er i villrede hva jeg skal prøve neste. Skål Mike |
|
| |||
| |||
| well thats veldig rart ... det høres ut som at mappen nå inneholder korrupte filer. prøve å kjøre et søk på skrivebordet ditt, og prøv å få tilgang til filmer derfra, vil du kunne klippe og lime inn filmer til et nytt sted og deretter slette filmene dine mappen. |
|
| |||
| |||
| Jeg får denne feilen noen ganger, soemtimes etterfulgt av "drwatson debugger har oppstått feil" double whammy av feilmeldinger. . Det doenst gjøre en stor forskjell på stabiliteten i systemet, bare irriterende. |
|
| |||
| |||
| Axegrinder, starter en tråd i Virus, spionprogrammer og sikkerhet forum med HijackThis stokk og jeg vil ta en titt. |
|
| |||
| |||
| Ok, bare et minutt Ferdig: |
|
| |||
| |||
| Jeg har samme problem, Jeg har 2-mappen når du klikker på denne mappen feilmelding sa "Windows Explorer har et problem og må lukkes. Vi beklager det hva kan jeg gjøre |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ubesvarte dette torrents er mot forum reglene.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Internet Explorer og HP C4280 utgave - Lukk et vindu og de nære | Goran | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 22 mai 2009 08:07 |
| IE oppstå problem og må lukkes! | fiveone5 | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 5 mai 2009 13:45 |
| Internet Explorer har et problem | Stepfole | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 21 april 2008 15:13 |
| WMI et problem og behov for å lukke ....... | comp818 | General Software Chat | 2 | 10 nov 2007 02:09 |
| "Det oppstod en feil og må lukkes" | mxmad32 | PC & Console Gaming | 5 | 31 juli 2007 09:18 |
| Thread Tools | |
| |