mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Utforskaren har stött på ett problem och måste avslutas

Closed Thread

Thread Tools
Old 15 oktober 2007, 04:48
New Member Group

Default Utforskaren har stött på ett problem och måste avslutas

Please help! Under de senaste veckorna har jag varit ladda ner filmer via klient alla filer. Avi och runt 700 MB vardera. Jag håller alla 44 av dem i en enda mapp på mitt skrivbord kallade "filmer"

Om en vecka sedan jag laddade ner en film som sa att det rerquired riyocodec, så jag åkte till platsen och försöker ladda ner filen, men genast Mcafee sparkad när han säger att det var en trojan och tog bort det för mig. Så jag raderade filmen som sa att det krävs det.

Några dagar senare är jag konstatera att jag inte kan öppna "film" mapp på mitt skrivbord utan fönster nära och ta emot rutan säger "Windows Explorer har stött på ett problem och måste avslutas. Vi beklagar besväret. "

Jag har kört genomsökningar med McAfee och adaware, alla rena. Jag förstår vad du ska prova härnäst.

Skål

Mike
Old 24 oktober 2007, 13:23
Givargruppen

väl thats mycket märkligt ... det låter som att mappen innehåller nu korrupta filer. försök köra en sökning på ditt skrivbord och försöka att få tillgång till filmer från det, du kan klippa ut och klistra in filmer till en ny plats och sedan ta bort mappen Filmer.
Old 24 oktober 2007, 14:16
Ledamot Gruppen

Jag får detta fel ibland, soemtimes följt av "drwatson debugger har stött fel" double whammy av felmeddelanden. . Det doenst göra stor skillnad i systemets stabilitet, bara irriterande.
Old 24 oktober 2007, 14:22
Moderator-gruppen

Axegrinder, starta en tråd i Virus, spionprogram och säkerhet forum med en HijackThis log, och jag kommer att ta en titt.

Old 24 oktober 2007, 14:24
Ledamot Gruppen

Ok, bara en minut

Utfärdad:
Old 8 december 2007, 17:21
New Member Group

Jag har samma problem,

Jag har 2 mappar när klicka i denna mapp meddelandet fel

säga

"Windows Explorer har stött på ett problem och måste avslutas. Vi är ledsna för det

vad kan jag göra
Old 8 december 2007, 17:27
Administrator Group

Missade detta, torrents är emot forumets regler.

CoooL du startar ett nytt ämne.

Stängt.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Closed Thread

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Internet Explorer & HP C4280 Utgåva - Stäng ett fönster och de är alla nära Goran Webbläsare & FTP Klienter 1 22 maj 2009 08:07
IE Encounter problem och måste avslutas! fiveone5 Webbläsare & FTP Klienter 3 5 maj 2009 13:45
Internet Explorer har stött på ett problem Stepfole Webbläsare & FTP Klienter 3 21 april 2008 15:13
WMI stött på ett problem och att lägga ner ....... comp818 General Software Chat 2 10 november 2007 02:09
"Det uppstod ett fel och måste avslutas" mxmad32 PC & Console Gaming 5 31 juli 2007 09:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.