![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Please help! Under de senaste veckorna har jag varit ladda ner filmer via klient alla filer. Avi och runt 700 MB vardera. Jag håller alla 44 av dem i en enda mapp på mitt skrivbord kallade "filmer" Om en vecka sedan jag laddade ner en film som sa att det rerquired riyocodec, så jag åkte till platsen och försöker ladda ner filen, men genast Mcafee sparkad när han säger att det var en trojan och tog bort det för mig. Så jag raderade filmen som sa att det krävs det. Några dagar senare är jag konstatera att jag inte kan öppna "film" mapp på mitt skrivbord utan fönster nära och ta emot rutan säger "Windows Explorer har stött på ett problem och måste avslutas. Vi beklagar besväret. " Jag har kört genomsökningar med McAfee och adaware, alla rena. Jag förstår vad du ska prova härnäst. Skål Mike |
|
| |||
| |||
| väl thats mycket märkligt ... det låter som att mappen innehåller nu korrupta filer. försök köra en sökning på ditt skrivbord och försöka att få tillgång till filmer från det, du kan klippa ut och klistra in filmer till en ny plats och sedan ta bort mappen Filmer. |
|
| |||
| |||
| Jag får detta fel ibland, soemtimes följt av "drwatson debugger har stött fel" double whammy av felmeddelanden. . Det doenst göra stor skillnad i systemets stabilitet, bara irriterande. |
|
| |||
| |||
| Axegrinder, starta en tråd i Virus, spionprogram och säkerhet forum med en HijackThis log, och jag kommer att ta en titt. |
|
| |||
| |||
| Ok, bara en minut Utfärdad: |
|
| |||
| |||
| Jag har samma problem, Jag har 2 mappar när klicka i denna mapp meddelandet fel säga "Windows Explorer har stött på ett problem och måste avslutas. Vi är ledsna för det vad kan jag göra |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Missade detta, torrents är emot forumets regler.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Internet Explorer & HP C4280 Utgåva - Stäng ett fönster och de är alla nära | Goran | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 22 maj 2009 08:07 |
| IE Encounter problem och måste avslutas! | fiveone5 | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 5 maj 2009 13:45 |
| Internet Explorer har stött på ett problem | Stepfole | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 21 april 2008 15:13 |
| WMI stött på ett problem och att lägga ner ....... | comp818 | General Software Chat | 2 | 10 november 2007 02:09 |
| "Det uppstod ett fel och måste avslutas" | mxmad32 | PC & Console Gaming | 5 | 31 juli 2007 09:18 |
| Thread Tools | |
| |