mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Explorer-help

Reply

Thread Tools
Old 29 januar 2008, 10:00
Ny Medlem Gruppen

Default Windows Explorer-help

Vi kører Windows XP Pro SP2. Når jeg går ind i Windows Stifinder, og klik på 'søg' ikon, en boks kommer op 'forbereder sig på at installere'. Jeg er nødt til at kontrollere alt slette ud af ansøgningen, fordi det fryser skærmen og til sidst gange ud. Hvad kunne være årsag dette, og hvordan kan jeg løse det? Det er meget frustrerende ikke at være i stand til at søge noget.

Tak.

Dont Post Email-adresser!
Old 3 februar 2008, 15:32
Donor-Gruppen

Default Windows Explorer-help

lyder som om vinduer er korrupt. hvis du har en win xp disk starte op fra den og vælge reparation, men pas på ikke at installere oveni din eksisterende installation eller slette noget. med andre ord, kan du læse, før du trykker på noget, og intet vil gå galt.

hvis du ikke har den disk, jeg tror, at dens juridiske, hvis du downloader det gennem BitTorrent, så længe du kun bruger den til at reparere din computer
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows Stifinder holder crashin ... brug for hjælp. jmleugenio Windows-operativsystemer 0 21. maj 2009 02:57
Windows Explorer Problemer ... Jeg tror! Hjælp! marky7186 Windows-operativsystemer 1 4. sep 2008 03:49
57 Internet Explorer Windows Jonathon28 Virus, Spyware & Sikkerhed 18 20 februar 2008 08:29
Windows Explorer lukke SarahR Windows-operativsystemer 5 23. sep 2007 15:36
Eksterne USB-harddisk ikke vises i Windows Stifinder Aiki Drives & flytbare medier 6 11th May 2007 23:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.