mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Verkenner-help

Reply

Thread Tools
Old 29 jan 2008, 10:00
Nieuw Lid Fractie

Default Windows Verkenner-help

Wij zijn met Windows XP Pro SP2. Als ik in Windows Verkenner en klik op 'zoeken' icoon, een doos komt 'voorbereiding te installeren'. Ik heb de controle alt verwijderen uit de toepassing, omdat het bevriest het scherm, en uiteindelijk een time-out. Wat zou kunnen worden veroorzaakt dit en hoe kan ik dit voorkomen? Het is heel frustrerend niet te kunnen zoeken alles.

Bedankt.

Dont Post E-mail adressen!
Old 3 februari 2008, 15:32
Donor Groep

Default Windows Verkenner-help

klinkt als Windows is beschadigd. als u een win xp schijf booten en selecteer reparatie maar Wees niet te installeren op uw bestaande installatie of verwijderen niets. met andere woorden, te lezen voordat u op alles en niets mis gaan.

als je niet hoeft de schijf Ik vind haar wettelijke als u het downloaden via bittorrent zolang u alleen gebruiken voor het repareren van uw computer
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows Explorer houdt crashin ... hulp nodig hebben. jmleugenio Windows besturingssystemen 0 21 mei 2009 02:57
Windows Verkenner problemen ... Ik vind! HELP! marky7186 Windows besturingssystemen 1 4e Sep 2008 03:49
57 Internet Explorer Windows Jonathon28 Virus, spyware & Security 18 20 feb 2008 08:29
Windows Verkenner afsluiten SarahR Windows besturingssystemen 5 23e sep 2007 15:36
Externe USB harde schijf wordt niet weergegeven in Windows Verkenner Aiki Drives & Removable Media 6 11 jun 2007 23:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.