mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Utforskaren i Windows-hjälp

Reply

Thread Tools
Old 29 januari 2008, 10:00
New Member Group

Default Utforskaren i Windows-hjälp

Vi kör Windows XP Pro SP2. När jag går in i Utforskaren och klicka på "Sök"-ikon, kommer en ruta upp "förbereder sig för att installera". Jag måste kontrollera alt bort ur ansökan eftersom det fryser skärmen och slutligen timeout. Vad kunde orsaka detta och hur kan jag fixa det? Det är väldigt frustrerande att inte kunna söka något.

Tack.

Dont Post Email Addresses!
Old 3 februari 2008, 15:32
Givargruppen

Default Utforskaren i Windows-hjälp

sounds like windows är skadad. Om du har en Win XP skiva starta upp från den och välj reparera men vara försiktig att inte installera över din befintliga installation eller ta bort någonting. Med andra ord, läsa innan du trycker på allt och ingenting går snett.

Om du inte har skivan i think its lagligt om du laddar ned den via bittorrent så länge du bara använda det för att reparera din dator
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.