![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla om ursäkt om jag har lagt upp detta på fel ställe. Jag har nyligen haft min dator uppgraderade till Vista Ultimate med en vän. Jag har försökt att ladda ner i låtarna, drivrutiner för min skrivare och kamera, i slutet av varje hämtar jag meddelandet Utforskaren stängs och jag kan inte slutföra hämtningen några råd mycket uppskattat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är din Vista aktuell? Om inte skulle jag vilja påstå att försöka få alla uppdateringar och sedan igen
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dell Laptop - Trouble Starta Windows - Håller avstängningsanordningar | jazker | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 25 mars 2009 06:59 |
| Windows stänger av sig själv problem | striedinger | Windows-operativsystem | 11 | 4 november 2008 02:45 |
| Önskade du PC tornet med Windows XP och trådlösa | christine154 | CJ Används Marketplace | 5 | 12 august 2008 03:51 |
| Utforskaren i Windows-hjälp | mzoricak | Windows-operativsystem | 1 | 3 februari 2008 15:32 |
| Utforskaren stängs | SarahR | Windows-operativsystem | 5 | 23 sep 2007 15:36 |
| Thread Tools | |
| |