vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows jäädyttämistä koskevan tiedoston avaa / sulje - help

Reply

Thread Tools
Old 21 elokuu 2007, 11:02
Rahoittajien ryhmän

Hei,

Olen hiljattain rakennettu uusi järjestelmä ja on ongelma, joka mielestäni on ohjelmisto liittyy. Joskus, kun avaat tai suljet tiedoston Näytön kuva jumittuu noin 10 sekunnin ajan, tai lähes kaikki työpöydän kuvakkeet häviävät, mutta paikka haltijoiden edelleen. Tämän jälkeen kun järjestelmä päivitetään nopeasti. Hiiri toimii ilman ongelmia kaikkialla, mutta kansioita ja kuvakkeita on jäädytetty. Se voi tapahtua milloin tahansa, kun tietokone on päällä.

Ongelma näyttää olevan pahenemassa, ja järjestelmä näyttää roikkua osalta hieman pidempään kerrallaan. Tämä tapahtuu myös minun laptop vaan sillä on taipumus olla hetken kannettavan tietokoneen, tämän uuden tietokoneen se kestää paljon kauemmin ja uusi tietokone on paljon nopeampi.

Tietokone on nopea, ja on paljon muistia joten En voi ymmärtää, miksi näin tapahtuu. Windows-päivitykset ovat ajan tasalla. Kovalevy on eheytetyn. Olen yrittänyt seuraavat jotta yrittää ratkaista ongelman, mutta toistaiseksi tuloksetta:

Päivittäminen kaikki ajurit (sis. video ja BIOS)
Tarkistaminen Windows Error Log - ei mainittu, milloin ongelma ilmenee
Juoksi chkdsk model after minun ankara ajaa - Samsungs diagnostiset ohjelmisto tapana ajaa
Muuttunut SATA-portit, joissa kiintolevy on liitetty
Vammaisten tarpeetonta käynnistysohjelmien
Vammaisten tarpeetonta kuljettajat esimerkiksi JMicron IDE-ohjain
Muuttaminen näytönohjaimen asetukset suorituskykyä
Vähentää Windows sivutustiedostoa
Muuttanut arkisto DisablePagingExecutive 1

Tämä määrittely on seuraava:

Core 2 Quad Q6600 prosessori (2,4 GHz Quad Core)
Asus EN8600GT Silent näytönohjain (256mb passiivinen jäähdytys)
Asus P5K-E/Wi-fi emolevy
Samsung HD501LJ kovalevy (SATA)
Asus 1814BLW DVD-ROM (SATA)
Transcend DDR2-800 RAM (1GB x 2 = 2GB yhteensä)

Asiaan kuuluvien ohjelmistojen juostaan käynnistyksen yhteydessä:

Windows XP SP2 ja kaikki päivitykset
ZoneAlarm Pro Firewall (Windowsin palomuurin käytöstä)
Webroot Spysweeper
BitDefender Standard antivirus
Timeleft - Desktop Clock
Secondcopy - back-up-ohjelmisto - tehtävät suoritetaan manuaalisesti

Ole hyvä ja auta, jos voit sen erittäin ärsyttävää! Kiitos jo etukäteen.

My System: Norsumanageri

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Emolevy:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS
Graphics Card (s):
Asus EN8600GT Silent
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Samsung HD501
Optinen asema (t):
Asus drw-1814BLT
Asia / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Jäähdytys:
Thermalright Ultra-120 äärimmäinen
Network / Internet:
Monitor (t):
Dell 2005FPW 20 tuuman
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Old 21 elokuu 2007, 11:07
Administrator Group

Kun kone on rakennettu oli OS uutta asennusta?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21 elokuu 2007, 11:19
Rahoittajien ryhmän

Kyllä se oli uutta asennusta. Olen asentanut Windows, mutta sitten oli uudelleen muutaman päivän kuluttua, jotta asentaa ajurit suorittaa SATA-kiintolevy Achi. Toinen asentaa myös uutta asennusta.
Old 21 elokuu 2007, 11:27
Administrator Group

Kokeile arkisto vahvistaa osa CCleaner meidän lataukset osassa.
Old 21 elokuu 2007, 16:07
Rahoittajien ryhmän

Kokeillut sitä ennen, mutta valitettavasti mitään iloa. Myös Win ASO Registry Cleaner. mitään iloa siitä, että joko.
Old 21 elokuu 2007, 16:28
Moderator Group

Haluatko käyttää samaa ohjelmistoa sekä comps? Se ehkä ristiriita ZoneAlarm, Webroot SpySweeper tai BitDefender, yritä poistaa niitä vuorotellen katso jos se auttaa

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 21 elokuu 2007, 19:13
Rahoittajien ryhmän

Ohjelmisto-ympäristö on täsmälleen sama, mutta käyttäytyminen 2 tietokoneissa on erilainen. Kannettava tietokone on paljon hitaampaa, joiden kanssa 1.2GHz Pentium M-suoritin, 1 Gt muistia ja 4200rpm kovalevy vielä, kun se tapahtuu kannettavan se päivitetään noin 1 tai 2 sekuntia. Työpöydälle tämä on tällä hetkellä 10-15 sceonds. Tämä näyttäisi viittaavan siihen, että jotain muuta on erilainen. Olen yrittänyt tehdä kykenemättömäksi AVG ja SpySweeper erillisillä otteeseen työpöydällä ja ongelma ei näytä toteutuvan, mutta en poista niitä pitkään. Koska käyttäytyminen kannettava on erilainen näyttää ehdottaa minulle, että ehkä se ei ole ristiriidassa ohjelmia, mutta jotain tekemistä sen kanssa, jossa tai resurssien hallinnan järjestelmään - näyttää siltä, että jotain on pullonkaulojen tai käynnissä hitaammalla nopeudella kaikkeen muuhun, ja on kiinni, joten pitkä viive. Kun se tapahtuu kiintolevy on ajoittain aktiivinen aikana ja sen jälkeen erittäin aktiivinen aikana mahdollista päivittää.
Old 21 elokuu 2007, 19:19
Rahoittajien ryhmän

nopeaa päivitys. Juoksin Win ASO ja Tune-up utilities 2007. Jäädyttäminen tapahtui jälleen, mutta tällä kertaa toiminta oli erilainen. Kuvakkeet katosi jättäen vain paikka haltijat, mutta tällä kertaa en voinut vielä auki ja siirtää kansioita. Laskin aika kului kuvakkeet tulla takaisin, ja se oli noin 27 sekuntia.
Old 21 elokuu 2007, 20:12
Rahoittajien ryhmän

Mate lähes sama asia tapahtuu sekä PC-että sama ohjelmisto on asennettu sekä PC.
Sitten te sanotte tästä.
Quote:
Olen yrittänyt tehdä kykenemättömäksi AVG ja SpySweeper erillisillä otteeseen työpöydällä ja ongelma ei näytä toteutuvan, mutta en poista niitä pitkään.
Te dont ajatella ehkä SocialWarfare on antanut sinulle neuvoja tarvitset?

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 22 elokuu 2007, 09:36
Rahoittajien ryhmän

Sorry, ehkä I didnt make tehdä itseäni riittävän selvästi. Ongelma työpöydällä on paljon pahempi. Koen ongelma muihin tietokoneisiin, mutta se on hyvin lyhyt (1-2 s refresh) joten ei ole iso asia. Työpöydälle on jäädyttäminen nyt enintään 25 sekunnin ajan, joten ongelma ei ole sama (eli 1-2 sekuntia v 25-30 sekuntia). Näyttäisi olevan toisen tekijän.

Rakensin tämän kassa noin 3 viikkoa sitten ja se korvattiin lentokentälle kassa, että olin avulla. Shuttle juoksi samaa ohjelmistoa, mutta päivitetään 1-2 sekuntia, joten jotain muuta aiheuttaa tämän tietokoneen lukita niin paljon pidempään.

Kannalta ohjelmisto - ongelma ilmenee ajoittain niin ei ole ennustettavissa. Voin käyttää työpöydän puoli päivää ilman, että se tapahtuu, ja sitten voin sulkea kansion olen aikeissa sulkea, ja se pysähtyy, ja minun täytyy pyöritellä minun peukalo seuraavan 30 sekunnin ajan. Minun kohta oli se, että juuri siksi, että ohjelmisto oli vain käytöstä vähän aikaa on vaikea sanoa, onko se didnt tapahtua, koska ohjelmisto oli syyllinen tai yksinkertaisesti siksi, riippumatta olosuhteista, jotka aiheuttavat sen tapahtua ei ollut olemassa kyseisenä ajanjaksona.

Mutta valitettavasti se ei ole enää ongelma, koska olen vammaisille sekä uudelleen (erikseen) tänään ja se tapahtui uudelleen, kun ne olivat käytössä niin ei SpySweeper eikä BitDefender aiheuttavat. Aion katkaista Internet taas huomenna ja ajaa ilman ZoneAlarm nähdä, jos se tapahtuu.

Eilen juoksin memtest86 nähdä, jos se muisti toisiinsa, mutta 9 kulkee ja 0 virheitä niin pässi tuntuu sakon.

Minun vain arvaus on, että se liittyy joko laitteen laiteohjaimet tai lisäasetukset ristiriidassa jotain tai ehkä vika on kiintolevy, vaikka chkdsk didnt paljastavat jotakin, ja Samsung diagnostiset kamaa tapana käyttää.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.