![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei,
Olen hiljattain rakennettu uusi järjestelmä ja on ongelma, joka mielestäni on ohjelmisto liittyy. Joskus, kun avaat tai suljet tiedoston Näytön kuva jumittuu noin 10 sekunnin ajan, tai lähes kaikki työpöydän kuvakkeet häviävät, mutta paikka haltijoiden edelleen. Tämän jälkeen kun järjestelmä päivitetään nopeasti. Hiiri toimii ilman ongelmia kaikkialla, mutta kansioita ja kuvakkeita on jäädytetty. Se voi tapahtua milloin tahansa, kun tietokone on päällä. Ongelma näyttää olevan pahenemassa, ja järjestelmä näyttää roikkua osalta hieman pidempään kerrallaan. Tämä tapahtuu myös minun laptop vaan sillä on taipumus olla hetken kannettavan tietokoneen, tämän uuden tietokoneen se kestää paljon kauemmin ja uusi tietokone on paljon nopeampi. Tietokone on nopea, ja on paljon muistia joten En voi ymmärtää, miksi näin tapahtuu. Windows-päivitykset ovat ajan tasalla. Kovalevy on eheytetyn. Olen yrittänyt seuraavat jotta yrittää ratkaista ongelman, mutta toistaiseksi tuloksetta: Päivittäminen kaikki ajurit (sis. video ja BIOS) Tarkistaminen Windows Error Log - ei mainittu, milloin ongelma ilmenee Juoksi chkdsk model after minun ankara ajaa - Samsungs diagnostiset ohjelmisto tapana ajaa Muuttunut SATA-portit, joissa kiintolevy on liitetty Vammaisten tarpeetonta käynnistysohjelmien Vammaisten tarpeetonta kuljettajat esimerkiksi JMicron IDE-ohjain Muuttaminen näytönohjaimen asetukset suorituskykyä Vähentää Windows sivutustiedostoa Muuttanut arkisto DisablePagingExecutive 1 Tämä määrittely on seuraava: Core 2 Quad Q6600 prosessori (2,4 GHz Quad Core) Asus EN8600GT Silent näytönohjain (256mb passiivinen jäähdytys) Asus P5K-E/Wi-fi emolevy Samsung HD501LJ kovalevy (SATA) Asus 1814BLW DVD-ROM (SATA) Transcend DDR2-800 RAM (1GB x 2 = 2GB yhteensä) Asiaan kuuluvien ohjelmistojen juostaan käynnistyksen yhteydessä: Windows XP SP2 ja kaikki päivitykset ZoneAlarm Pro Firewall (Windowsin palomuurin käytöstä) Webroot Spysweeper BitDefender Standard antivirus Timeleft - Desktop Clock Secondcopy - back-up-ohjelmisto - tehtävät suoritetaan manuaalisesti Ole hyvä ja auta, jos voit sen erittäin ärsyttävää! Kiitos jo etukäteen. My System: Norsumanageri
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun kone on rakennettu oli OS uutta asennusta?
| |||
| |||
| Kyllä se oli uutta asennusta. Olen asentanut Windows, mutta sitten oli uudelleen muutaman päivän kuluttua, jotta asentaa ajurit suorittaa SATA-kiintolevy Achi. Toinen asentaa myös uutta asennusta. |
|
| |||
| |||
| Kokeile arkisto vahvistaa osa CCleaner meidän lataukset osassa. |
|
| |||
| |||
| Kokeillut sitä ennen, mutta valitettavasti mitään iloa. Myös Win ASO Registry Cleaner. mitään iloa siitä, että joko. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluatko käyttää samaa ohjelmistoa sekä comps? Se ehkä ristiriita ZoneAlarm, Webroot SpySweeper tai BitDefender, yritä poistaa niitä vuorotellen katso jos se auttaa
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Ohjelmisto-ympäristö on täsmälleen sama, mutta käyttäytyminen 2 tietokoneissa on erilainen. Kannettava tietokone on paljon hitaampaa, joiden kanssa 1.2GHz Pentium M-suoritin, 1 Gt muistia ja 4200rpm kovalevy vielä, kun se tapahtuu kannettavan se päivitetään noin 1 tai 2 sekuntia. Työpöydälle tämä on tällä hetkellä 10-15 sceonds. Tämä näyttäisi viittaavan siihen, että jotain muuta on erilainen. Olen yrittänyt tehdä kykenemättömäksi AVG ja SpySweeper erillisillä otteeseen työpöydällä ja ongelma ei näytä toteutuvan, mutta en poista niitä pitkään. Koska käyttäytyminen kannettava on erilainen näyttää ehdottaa minulle, että ehkä se ei ole ristiriidassa ohjelmia, mutta jotain tekemistä sen kanssa, jossa tai resurssien hallinnan järjestelmään - näyttää siltä, että jotain on pullonkaulojen tai käynnissä hitaammalla nopeudella kaikkeen muuhun, ja on kiinni, joten pitkä viive. Kun se tapahtuu kiintolevy on ajoittain aktiivinen aikana ja sen jälkeen erittäin aktiivinen aikana mahdollista päivittää. |
|
| |||
| |||
| nopeaa päivitys. Juoksin Win ASO ja Tune-up utilities 2007. Jäädyttäminen tapahtui jälleen, mutta tällä kertaa toiminta oli erilainen. Kuvakkeet katosi jättäen vain paikka haltijat, mutta tällä kertaa en voinut vielä auki ja siirtää kansioita. Laskin aika kului kuvakkeet tulla takaisin, ja se oli noin 27 sekuntia. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Mate lähes sama asia tapahtuu sekä PC-että sama ohjelmisto on asennettu sekä PC.
|
| |||
| |||
| Sorry, ehkä I didnt make tehdä itseäni riittävän selvästi. Ongelma työpöydällä on paljon pahempi. Koen ongelma muihin tietokoneisiin, mutta se on hyvin lyhyt (1-2 s refresh) joten ei ole iso asia. Työpöydälle on jäädyttäminen nyt enintään 25 sekunnin ajan, joten ongelma ei ole sama (eli 1-2 sekuntia v 25-30 sekuntia). Näyttäisi olevan toisen tekijän. Rakensin tämän kassa noin 3 viikkoa sitten ja se korvattiin lentokentälle kassa, että olin avulla. Shuttle juoksi samaa ohjelmistoa, mutta päivitetään 1-2 sekuntia, joten jotain muuta aiheuttaa tämän tietokoneen lukita niin paljon pidempään. Kannalta ohjelmisto - ongelma ilmenee ajoittain niin ei ole ennustettavissa. Voin käyttää työpöydän puoli päivää ilman, että se tapahtuu, ja sitten voin sulkea kansion olen aikeissa sulkea, ja se pysähtyy, ja minun täytyy pyöritellä minun peukalo seuraavan 30 sekunnin ajan. Minun kohta oli se, että juuri siksi, että ohjelmisto oli vain käytöstä vähän aikaa on vaikea sanoa, onko se didnt tapahtua, koska ohjelmisto oli syyllinen tai yksinkertaisesti siksi, riippumatta olosuhteista, jotka aiheuttavat sen tapahtua ei ollut olemassa kyseisenä ajanjaksona. Mutta valitettavasti se ei ole enää ongelma, koska olen vammaisille sekä uudelleen (erikseen) tänään ja se tapahtui uudelleen, kun ne olivat käytössä niin ei SpySweeper eikä BitDefender aiheuttavat. Aion katkaista Internet taas huomenna ja ajaa ilman ZoneAlarm nähdä, jos se tapahtuu. Eilen juoksin memtest86 nähdä, jos se muisti toisiinsa, mutta 9 kulkee ja 0 virheitä niin pässi tuntuu sakon. Minun vain arvaus on, että se liittyy joko laitteen laiteohjaimet tai lisäasetukset ristiriidassa jotain tai ehkä vika on kiintolevy, vaikka chkdsk didnt paljastavat jotakin, ja Samsung diagnostiset kamaa tapana käyttää. |